Digital Marketing Live!

Aan de slag met een CDP?

10:40 25 minutes roundtable Roundtable 10
Paul van der Ven FingerspitzDusty Hermans Fingerspitz

Jij wilt niets liever dan voorop blijven lopen in een snel veranderende digitale wereld. Helemaal nu deze wereld cookieloos wordt…

 

Geen zorgen! De oplossing: ga aan de slag met first party data.

 

Als je toe bent aan overzicht en innovatie, dan is een Customer Data Platform de perfecte oplossing.

Maar in een wereld vol ontelbare tools, lijkt dit een onmogelijke opgave. Al snel krijg je vragen als:

* Hoe zet ik de eerste stap?

* Hoe maak ik de juiste keuze voor een tool?

* Wat komt er vervolgens allemaal bij kijken?

* Hoe verdien ik deze investering terug?

 

In deze interactieve sessie leren Dusty Hermans (Head of Data & Automation) en Paul van der Ven (Account Strateeg Data & Automation) je alle ins & outs van CDP’s.

Zo weet jij na afloop hoe je aan de slag gaat en maximaal resultaat behaalt met een Customer Data Platform!

Paul van der Ven

Paul van der Ven

Fingerspitz

Als strateeg met een achtergrond in psychologie, combineert Paul marketing met psychologie om de (eind)gebruiker van zijn klanten te begrijpen. Dit gebeurt op een theorie-geïnspireerde, evidence-based manier.

Dusty Hermans

Dusty Hermans

Fingerspitz

Dusty Hermans werkt als Head of Data & Automation bij Fingerspitz en heeft van jongs af aan een passie voor data. Wat ooit begon bij het bestuderen van de Top 40 en voetbalstatistieken, is inmiddels uitgegroeid tot een functie waarin Dusty op dagelijkse basis data voor diverse klanten zo efficiënt mogelijk verzamelt, analyseert, visualiseert en tot waardevolle datagedreven acties omzet.

Gelijktijdige sessies