Digital Marketing Live!

Redkiwi: na performance marketing is het tijd voor performance branding

10:00 30 minutes presentation Stage 4
Lukas Roeling RedkiwiReinoud Wolff Redkiwi

Terwijl sommige marketeers nog steeds lekker bezig zijn met hun optimalisaties op online platformen (performance marketing), pakken slimme marketeers het grootser aan door een onderscheidende indruk in de gedachten van consumenten te planten (branding).

Laat anderen zich maar blindstaren op kleine conversieverbeteringen en hun merkwaarde versjacheren. De onderscheidende marketeer omarmt performance branding. Meer potentiële klanten effectiever en efficiënter in de funnel: dat is de nieuwe name of the game!

Na deze sessie weet je hoe je in vijf stappen aan de slag kan gaan met performance branding.

Lukas Roeling

Lukas Roeling

Redkiwi

Lukas is een digitaal strateeg bij Redkiwi. De afgelopen jaren heeft Lukas bedrijven geholpen bij het verwezenlijken van hun digitale roadmap. Hij zet zich dagelijks in om de behoeften van klanten, prestatieverbeteringen en doelstellingen inzichtelijker te maken middels performance branding. Op een fact-based en data-driven manier.

Reinoud Wolff

Reinoud Wolff

Redkiwi

Reinoud Wolff is Chief Strategy Officer bij Redkiwi en een ervaren marketingstrateeg en ondernemer die de laatste tien jaar meer dan 250 bedrijven en instellingen hielp waaronder Talpa, SLAM!, Big Green Egg, Tomorrowland met strategisch positioneren. Hij leerde het vak bij toonaangevende bedrijven als McDonald’s, Unilever, Heineken en Ben & Jerry’s. Daarnaast zet hij zich in voor het bij de juiste doelgroep brengen van goede en groene initiatieven.

Gelijktijdige sessies