Digital Marketing Live!

Maak de belofte waar: een praktisch CX-management framework

10:00 30 minutes presentation Stage 6
Harald Lamberts Essense

Veel organisaties willen klantgericht werken, maar nog weinig doen dat echt goed gecoördineerd over alle afdelingen heen.

Dat is wel nodig voor een naadloze klantervaring van je marketingafdeling tot en met je klantenservice. Als de Customer Experience voldoet aan de propositie en merkbelofte uit je marketingcampagnes maak je je belofte als organisatie pas écht waar.

Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe zorg je er voor dat alle afdelingen hieraan bijdragen? Zodat je klanten fans worden en je met hun loyaliteit belonen.

Aan de hand van een praktisch framework en concrete klantvoorbeelden geeft Harald je concrete handvaten mee om mee aan de slag te gaan in je organisatie.

Harald Lamberts

Harald Lamberts

Essense

Harald was ruim tien jaar actief in de corporate wereld toen hij in 2011 Essense heeft opgericht. Hij bouwde het uit tot een hands-on Customer Experience bureau met een team van 45 mensen. Sinds 2022 focust hij zich puur op de strategie en propositie ontwikkeling van Essense rondom CX management. Het liefst inspireert hij organisaties tot het operationaliseren van klantgericht werken tussen afdelingen, van marketing tot klantenservice, voor een optimale dienstverlening voor klanten.

Gelijktijdige sessies