Digital Marketing Live!

Hoe je bedrijven helpt sneller te groeien met merkdenken en marketing

14:20 25 minutes roundtable Roundtable 11
Tijs Nieuwendijk Think YellowIsabel Spek Think Yellow

Je klanten willen meestal ontwikkelen en groeien. Deze sessie gaat dan ook over groei. Als bedrijf, als merk. Groei die helaas niet altijd in één vloeiende beweging gaat.

Net als bij mensen gaat groei gepaard met struikelblokken en identiteitsvraagstukken. Voel je groeipijn? Dan helpt het niet om te doen wat je altijd hebt gedaan. Als je verder wilt groeien, dan moet het anders.

In deze sessie kijken Tijs en Isabel naar de verschillende groeifasen van bedrijven en geven ze tips over de inzet van merk en marketing in de verschillende fases.

Leer deze groeifasen herkennen en schat beter in of je (je klanten) als marketeer kan helpen om de valkuilen van die fase te ontwijken of te overwinnen. En stoot door naar de volgende groeifase.

Tijs Nieuwendijk

Tijs Nieuwendijk

Think Yellow

Tijs koppelt analytisch vermogen aan een sterke verbeeldingskracht. Dat levert prikkelende ideeën waarmee hij organisaties en mensen in beweging krijgt. Zo bouwt hij mee aan sterke merken. Merken die succesvol zijn omdat ze de klantbehoefte centraal stellen en doen wat ze beloven.

Isabel Spek

Isabel Spek

Think Yellow

Isabel Spek werkt als online marketeer bij Think Yellow. In deze rol ondersteunt ze diverse bedrijven in verschillende stadia van groei bij het implementeren van online marketingstrategieën. Dagelijks streeft ze ernaar om de behoeften van klanten en doelgroepen te begrijpen en om de doelstellingen naadloos op elkaar af te stemmen.

Gelijktijdige sessies