Digital Marketing Live!

Customer Chemistry Framework: hoe je duurzame klantrelaties bouwt in de digitale wereld

30 minutes presentation Stage 2
Erik Lauwen Fingerspitz

Volgens Erik Lauwen werken we in kanaaldenken en silo’s waardoor we onze disciplines onvoldoende in hun kracht zetten. Hierdoor missen we waar het echt om gaat. De klant.

In deze sessie neemt Erik Lauwen, Head of CRO bij Fingerspitz, je mee in het ultieme framework om chemie met jouw klant te creeren. Daarbij ligt de focus op de juiste inzet van alle touchpoints die een klant ziet op basis van je content, design, UX en data.

Erik Lauwen

Erik Lauwen

Fingerspitz

Erik heeft acht jaar ervaring in CRO en Analytics rollen bij verschillende grote organisaties. Daardoor heeft hij grote kennis van UX, kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Passie, daadkracht en nieuwsgierigheid naar de klant staan centraal in zijn werkwijze om data-gedreven en duurzaam te optimaliseren.

Momenteel werkt Erik als Head of CRO bij Fingerspitz, een award digital marketing agency. Vanuit deze rol is hij verantwoordelijk voor de CRO strategie en werkwijze van zowel Fingerspitz als de klanten.