Digital Marketing Live!

Geen kosten maken, wel groei laten zien. Hoe doe je dat?

13:20 30 minutes Stage 3
Mariska van der Burg Geisha Fashion

Je herkent vast de dagelijkse struggle tussen paid en owned media.

Welke kosten kan en mag je maken om uiteindelijk een rendabele webshop neer te zetten? Welk tools zet je in als jouw opdracht is om de mediakosten naar beneden te brengen en historische klantdata ontbreekt of beperkt aanwezig is. In deze sessie gaat Mariska van der Burg je vertellen hoe zij dit heeft gedaan bij Geisha.

Mariska presenteert zeven feiten en de manier waarop haar team daarmee om is gegaan. Aangevuld met een aantal voorbeelden van e-mails, social content, registratie pagina.

Mariska van der Burg

Mariska van der Burg

Geisha Fashion

Mariska werkt als e-commerce manager bij Geisha Fashion. Een functie waarbij zij vooral haar hoofd gebruikt en controle en structuur aanwezig zijn. Mariska is geen traditionele e-commerce manager die dagelijkse de behaalde KPI’s analyseert, maar een e-commerce manager met een hart voor klanten en verbinding mét klanten.

Mariska van der Burg won onlangs de E-commerce Manager Van Het Jaar Award bij de Shopping Awards.

Gelijktijdige sessies