Digital Marketing Live!

Programma 2022

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30
Stage 1
10:00
10:00 - 10:30Digital @Scale bij McDonald’s – Hoe een wereldmerk zich lokaal transformeert tot omnichannel restaurantMcDonaldsRik Vandewall
10:40
10:40 - 11:10How to engage Generation ZSamsungWilko Koning
11:20
11:20 - 11:50Groei = een f(formule) Zo bepaal je jouw groeistrategieFingerspitzJaap Jacobs
12:00
12:00 - 12:30Building your brand before your start-up hits puberty.dentsuACHTUNG!Gerben van der Zwaard
12:40
12:40 - 13:10The surprising factors in making strategy come aliveAdidasShinyoung Lyu
13:20
13:20 - 13:50De weg naar Social Commerce van IKEA NLIKEABrigit Moens
14:00
14:00 - 14:30Hoe je als merk de eerste stap zet binnen de volgende digitale evolutieGravityRuben Horbach
14:40
14:40 - 15:10Scale Your Business & Profit Using Native AdvertisingOutbrain Magdalena Flick
15:20
15:20 - 15:50Polestar x Woven Studio x Stedelijk Museum AmsterdamPolestarValéry Gresnigt
16:00
16:00 - 16:30Meer loyale klanten door een omnichannel, gepersonaliseerde klantervaringSAP EmarsysLuuk Giebels
16:40
16:40 - 17:10Hoe Aquarius en ID&T generaties Y & Z in beweging hebben gebracht d.m.v. data insights.ID&T GroepJack van Mourik
Stage 2
10:00
10:00 - 10:30Customer-Centric Digital Service – het ‘nieuwe normaal’ op het gebied van serviceKLM Royal Dutch AirlinesRenske Siersema
10:40
10:40 - 11:10Marketing strategie voor een succesvol abonnementsmodelDe KoffiejongensBram van IJsel Smits
11:20
11:20 - 11:50Baan-brekend: drie digitale trends waar je gisteren al mee had moeten beginnenAd AllianceJasper Oelers
12:00
12:00 - 12:30Big Data en online marketing: Dé groeiversneller voor elke organisatieMvH MediaMark van Hattum
12:40
12:40 - 13:10Metaverse & NFTs; marketing, merk ontwikkeling, communities & what is nextBlockchain Netherlands FoundationJan Scheele
13:20
13:20 - 13:50Het geheim achter de kennis en doorontwikkeling van de ING Digital Sales SquadsINGMartine Barbier-Westhuis
14:00
14:00 - 14:30Grow with the flow: hoe laat je je merk groeien?Fingerspitz Online MarketingCeline Merkx
14:40
14:40 - 15:10How to implement the Mindset Matrix: 3 steps to win back attention with creativity and contextGumGumHarmen Tjaarda
15:20
15:20 - 15:50Korte video voor Instagram en TikTokKirsten JassiesKirsten Jassies
16:00
16:00 - 16:30Creativiteit + Data = WaardeEmattersAlbert Vogelaar
16:40
16:40 - 17:10Optimalisatie op mobiel: grote impact op het kleinste schermVodafoneZiggoSimone Neeling
Stage 3
10:00
10:00 - 10:30Influencermarketing toepassen als dienstverlener: zo ga je succesvol van startUnivéJessica Westdijk
10:40
10:40 - 11:10The most exciting food startup in the worldThe Avocado ShowRon Simpson
11:20
11:20 - 11:50Customer Engagement en de hyper gepersonaliseerde klantervaring.NotificareRobert Leefmans
12:00
12:00 - 12:30Google Analytics 4, de voor- én nadelen en alternatievenBeeckestijn Business School - ConsigoJurgen ten Brummeler
12:40
12:40 - 13:10The power of offline engagement, fueled by online social reachYouseumKoen Derks
13:20
13:20 - 13:50Believe, buy, belong: creating loyal customers through purposeCapgeminiLotte Derichs-Sluiter
14:00
14:00 - 14:30De kracht van Contextual in de aandachtseconomieSeedtagJeroen Wirz
14:40
14:40 - 15:10De waarde van een optimale data-driven digital marketing strategieRedkiwiSherrise Bissesar
15:20
15:20 - 15:50Hyperlokale targeting: slimme distributie papieren folder naast digitale campagneElectronicPartner NederlandSanne Knapen
16:00
16:00 - 16:30Van banner tot hot lead. B2B leadgeneratie campagnes die wel werkenTraffic BuildersMichael Kloosterhuis
16:40
16:40 - 17:10Taking Conversational AI to the next levelInterpolisBadal Marhé
Stage 4
10:00
10:00 - 10:30Digitale transformatie in B2B Marketing & SalesBeeckestijn Business SchoolHans Molenaar
10:40
10:40 - 11:10Are you OK Zoomers? Manifesting a better reality for Gen Z.InSites ConsultingJoeri van den Bergh
11:20
11:20 - 11:50Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerkenCruyffMark van Linden
12:00
12:00 - 12:30De impact van Intensieve InteractieKaliber InteractiveRonald van Schaik
12:40
12:40 - 13:10The first-party data strategy you need to support omnichannel customer experiences and employee experiencesDDMAJan Hendrik Fleury
13:20
13:20 - 13:50In the advent of web3, how will fashion adapt & change?
14:00
14:00 - 14:30Native Advertising speed dating – meet the leading native platformOutbrain Magdalena Flick
14:40
14:40 - 15:10Let The Cookie CrumbleQuantcastPieter van Rekom
15:20
15:20 - 15:50Panel: De cookie verdwijnt. En nu?The Data LawyersEliëtte Vaal
16:00
16:00 - 16:30Transform content into revenue – trends, challenges, and opportunities in 2022SiteimproveMarlies Walters
16:40
16:40 - 17:10In 6 stappen je eigen succesvolle affiliate site lancerenSucces met Affiliate MarketingNicole van Roekel
Stage 5
10:00
10:00 - 10:304 areas that will turn your content strategy into a growth engine.
10:40
10:40 - 11:10Automatisering & feedmanagement binnen AdvertisingFingerspitzRamez Khader
11:20
11:20 - 11:50Uplift van CLTV bij Traveldeal met data-driven e‑mail en personalisatie-strategieYellowgrapeRik van den Wijngaard
12:00
12:00 - 12:30Life after Google Analytics: how make the switch and become privacy-compliantPrivacy Verified (partner of Piwik PRO)Lisette Meij
12:40
12:40 - 13:10Privacy-friendly analytics: balancing compliance and data collectionPiwik PROVincent de Winter
13:20
13:20 - 13:50Binnen 2 jaar een miljoenenomzet door bundeling e-mail- en influencermarketingBe different brandsBelal Safdar
14:00
14:00 - 14:30Cookieless Future – ‘Nachtmerrie voor elke online marketeer’MediahuisLaurens Ludolph
14:40
14:40 - 15:10Drie e-mailmarketing gamechangers: creativiteit, interactiviteit en hyperpersonalisatieRapidSugarNoortje Berrevoet
15:20
15:20 - 15:50Boost je online marketingstrategie met een community-platformBrandcodeOnno Schaap
16:00
16:00 - 16:30Exponentiele groei in B2B online leadgeneratieLeadscopeFrans Appels
16:40
16:40 - 17:10Programmatic DOOH – measuring is keySage+ArcherDiederick Ubels
Stage 6
10:00
10:00 - 10:30Ontdek dé 5 elementen voor effectieve advertentiesKantarLuka Cremers
10:40
10:40 - 11:10Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMSStuurluiSjoerd Kuipers
11:20
11:20 - 11:50Attention predicts 3x more effectively than viewability. Forget viewability. Who wants to advertise successfully, bets on attention!TeadsAngela Tropper
12:00
12:00 - 12:30Hoe Wildkamp persoonlijk advies omzet naar online, met verrassend resultaat!JarolaJos Veldwijk
12:40
12:40 - 13:10Google Analytics Illegaal?Cloud Nine DigitalJanus de Visser
13:20
13:20 - 13:50AI for good: using automation to increase brand positivityBooking.com Corina Bordeianu
14:00
14:00 - 14:30Maximaal converteren door evidence based marketingWeConnectNiki Davidse
14:40
14:40 - 15:10Social Media’s toekomst: Van foto & video naar gezellig samen in de MetaverseBeeckestijn Business School – Unleash MarketingDennis Sanchez
15:20
15:20 - 15:50Digitale Transformatie: Van silo based marketing naar multichannel strategie!Centraal Beheer Achmea Leon Terburg
16:00
16:00 - 16:30Building irresistible brands ​– impact current events and solutionsGfKJonneke Heins-Mouwen
16:40
16:40 - 17:10Van losse flarden naar volwassen: digitally mature marketing automationMaileonMenno Worst
ROUNDTABLES
Roundtable 1
Roundtable 2
Roundtable 3
Roundtable 4
Roundtable 5
Roundtable 6
Roundtable 7
Roundtable 8
ROUNDTABLES
Roundtable 9
Roundtable 10
Roundtable 11
Roundtable 12
Roundtable 13
Roundtable 14
Roundtable 15
Roundtable 16
ROUNDTABLES
Roundtable 17
Roundtable 18
Roundtable 19
Roundtable 20
Roundtable 21
Roundtable 22
Roundtable 23
Roundtable 24
ROUNDTABLES
Roundtable 25
Roundtable 26
Roundtable 27
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30
Roundtable 1
10:40
10:40 - 11:05Welke positie heeft online data binnen jouw (marketing) organisatie?RedkiwiLukas Roeling
11:20
11:20 - 11:45Welke positie heeft online data binnen jouw (marketing) organisatie?RedkiwiLukas Roeling
12:15
12:15 - 12:40Welke positie heeft online data binnen jouw (marketing) organisatie?RedkiwiJasper Verbunt
13:00
13:00 - 13:25Welke positie heeft online data binnen jouw (marketing) organisatie?RedkiwiJasper Verbunt
13:40
13:40 - 14:05The key to outstanding digital experiences
14:20
14:20 - 14:45The key to outstanding digital experiences
14:55
14:55 - 15:20The key to outstanding digital experiences
15:30
15:30 - 15:55The key to outstanding digital experiences
Roundtable 2
10:40
10:40 - 11:05Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliancePiwik PROPiotr Korzeniowski
11:20
11:20 - 11:45Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliancePiwik PROPiotr Korzeniowski
12:15
12:15 - 12:40Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliancePiwik PROPiotr Korzeniowski
13:00
13:00 - 13:25Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliancePiwik PROPiotr Korzeniowski
13:40
13:40 - 14:05Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliancePiwik PROPiotr Korzeniowski
14:20
14:20 - 14:45Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliancePiwik PROPiotr Korzeniowski
14:55
14:55 - 15:20Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliancePiwik PROPiotr Korzeniowski
15:30
15:30 - 15:55Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliancePiwik PROPiotr Korzeniowski
Roundtable 3
10:40
10:40 - 11:05How to measure brand lift in a (3rd party) cookieless world?
11:20
11:20 - 11:45How to measure brand lift in a (3rd party) cookieless world?
12:15
12:15 - 12:40How to measure brand lift in a (3rd party) cookieless world?
13:00
13:00 - 13:25How to measure brand lift in a (3rd party) cookieless world?
13:40
13:40 - 14:05How to measure brand lift in a (3rd party) cookieless world?
Roundtable 4
10:40
10:40 - 11:05Zo haal je meer omzet uit e-mailmarketingCopernicaLisette Buhrs
11:20
11:20 - 11:45Zo haal je meer omzet uit e-mailmarketingCopernicaLisette Buhrs
12:15
12:15 - 12:40Zo haal je meer omzet uit e-mailmarketingCopernicaLisette Buhrs
13:00
13:00 - 13:25Zo haal je meer omzet uit e-mailmarketingCopernicaLisette Buhrs
13:40
13:40 - 14:05Digital Out-of-Home in je online mediastrategieGlobal Media & EntertainmentJoost Schipperijn
14:20
14:20 - 14:45Digital Out-of-Home in je online mediastrategieGlobal Media & EntertainmentLilian Hemmelder
14:55
14:55 - 15:20Digital Out-of-Home in je online mediastrategieGlobal Media & EntertainmentLilian Hemmelder
15:30
15:30 - 15:55Digital Out-of-Home in je online mediastrategieGlobal Media & EntertainmentLilian Hemmelder
Roundtable 5
10:40
10:40 - 11:05Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform OutbrainOutbrain Nick Kalse
11:20
11:20 - 11:45Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform OutbrainOutbrain Nick Kalse
12:15
12:15 - 12:40Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform OutbrainOutbrain Nick Kalse
13:00
13:00 - 13:25Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform OutbrainOutbrain Nick Kalse
13:40
13:40 - 14:05Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform OutbrainOutbrain Nick Kalse
14:20
14:20 - 14:45Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform OutbrainOutbrain Nick Kalse
14:55
14:55 - 15:20Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform OutbrainOutbrain Nick Kalse
15:30
15:30 - 15:55Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform OutbrainOutbrain Nick Kalse
Roundtable 6
10:40
10:40 - 11:05Is Social Commerce de toekomst van online verkopen?ChannableSophie Heijmering
11:20
11:20 - 11:45Is Social Commerce de toekomst van online verkopen?ChannableRobert Smit
12:15
12:15 - 12:40Is Social Commerce de toekomst van online verkopen?ChannableSophie Heijmering
13:00
13:00 - 13:25Is Social Commerce de toekomst van online verkopen?ChannableSophie Heijmering
13:40
13:40 - 14:05Als retailer meer verdienen met je productfeedsChannableMarjet Pels
14:20
14:20 - 14:45Als retailer meer verdienen met je productfeedsChannableMarjet Pels
14:55
14:55 - 15:20Als retailer meer verdienen met je productfeedsChannableMarjet Pels
15:30
15:30 - 15:55Als retailer meer verdienen met je productfeedsChannableMarjet Pels
Roundtable 7
10:40
10:40 - 11:05Start met het organiseren van je data middels een Datawarehouse!OrangeValleyDirk van Sijpveld
11:20
11:20 - 11:45Start met het organiseren van je data middels een Datawarehouse!OrangeValleyJan-Jelle de Wit
12:15
12:15 - 12:40Start met het organiseren van je data middels een Datawarehouse!OrangeValleyJan-Jelle de Wit
13:00
13:00 - 13:25Start met het organiseren van je data middels een Datawarehouse!OrangeValleyJan-Jelle de Wit
13:40
13:40 - 14:05Cloud Nine Digital
14:20
14:20 - 14:45Cloud Nine Digital
14:55
14:55 - 15:20Cloud Nine Digital
15:30
15:30 - 15:55Cloud Nine Digital
Roundtable 8
10:40
10:40 - 11:05Future thinking workshopGravityJesse Le Gras
11:20
11:20 - 11:45Future thinking workshopGravityJesse Le Gras
12:15
12:15 - 12:40Future thinking workshopGravityJesse Le Gras
13:00
13:00 - 13:25Future thinking workshopGravityJesse Le Gras
13:40
13:40 - 14:05Future thinking workshopGravityJesse Le Gras
14:20
14:20 - 14:45Future thinking workshopGravityJesse Le Gras
14:55
14:55 - 15:20Future thinking workshopGravityJesse Le Gras
15:30
15:30 - 15:55Future thinking workshopGravityJesse Le Gras
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30
Roundtable 9
10:40
10:40 - 11:05Cookieless Era; Wat doe jij als je 80% van je marketingdata verliest?Traffic BuildersTije Vlam
11:20
11:20 - 11:45Cookieless Era; Wat doe jij als je 80% van je marketingdata verliest?Traffic BuildersTije Vlam
12:15
12:15 - 12:40Cookieless Era; Wat doe jij als je 80% van je marketingdata verliest?Traffic BuildersTije Vlam
13:00
13:00 - 13:25Cookieless Era; Wat doe jij als je 80% van je marketingdata verliest?Traffic BuildersTije Vlam
13:40
13:40 - 14:05High impact creatives increase attention and brand outcomesTeadsRoy Vervenne
14:20
14:20 - 14:45High impact creatives increase attention and brand outcomesTeadsGabriela Venkova
14:55
14:55 - 15:20High impact creatives increase attention and brand outcomesTeadsGabriela Venkova
15:30
15:30 - 15:55High impact creatives increase attention and brand outcomesTeadsRoy Vervenne
Roundtable 10
10:40
10:40 - 11:05Design integration in a Cookieless worldSeedtagJuan Gonzalez
11:20
11:20 - 11:45Design integration in a Cookieless worldSeedtagJuan Gonzalez
12:15
12:15 - 12:40Design integration in a Cookieless worldSeedtagJuan Gonzalez
13:00
13:00 - 13:25Design integration in a Cookieless worldSeedtagJuan Gonzalez
13:40
13:40 - 14:05Meer dan keywords: Contextual advertising met jouw unieke Contextual UniverseSeedtagRick Lopulalan
14:20
14:20 - 14:45Meer dan keywords: Contextual advertising met jouw unieke Contextual UniverseSeedtagRick Lopulalan
14:55
14:55 - 15:20Meer dan keywords: Contextual advertising met jouw unieke Contextual UniverseSeedtagRick Lopulalan
15:30
15:30 - 15:55Meer dan keywords: Contextual advertising met jouw unieke Contextual UniverseSeedtagRick Lopulalan
Roundtable 11
10:40
10:40 - 11:05Framework for the future of digital advertisingGumGumHarmen Tjaarda
11:20
11:20 - 11:45Framework for the future of digital advertisingGumGumHarmen Tjaarda
12:15
12:15 - 12:40Framework for the future of digital advertisingGumGumHarmen Tjaarda
13:00
13:00 - 13:25Framework for the future of digital advertisingGumGumHarmen Tjaarda
13:40
13:40 - 14:05Win back attention with creativity and context!GumGumHarmen Tjaarda
14:20
14:20 - 14:45Win back attention with creativity and context!GumGumHarmen Tjaarda
14:55
14:55 - 15:20Win back attention with creativity and context!GumGumHarmen Tjaarda
15:30
15:30 - 15:55Win back attention with creativity and context!GumGumHarmen Tjaarda
Roundtable 12
10:40
10:40 - 11:05How agile consumer insights help you to improve your marketingKantarAdrian Adam
11:20
11:20 - 11:45How agile consumer insights help you to improve your marketingKantarAdrian Adam
12:15
12:15 - 12:40How agile consumer insights help you to improve your marketingKantarAdrian Adam
13:00
13:00 - 13:25How agile consumer insights help you to improve your marketingKantarAdrian Adam
13:40
13:40 - 14:05Een leadgeneratie strategie die werktDe Nieuwe ZaakMarlies Wilms Floet
14:20
14:20 - 14:45Een leadgeneratie strategie die werktDe Nieuwe ZaakMarlies Wilms Floet
14:55
14:55 - 15:20Een leadgeneratie strategie die werktDe Nieuwe ZaakMarlies Wilms Floet
15:30
15:30 - 15:55Een leadgeneratie strategie die werktDe Nieuwe ZaakMarlies Wilms Floet
Roundtable 13
10:40
10:40 - 11:05CRO: Experimenteren en research naar resultaatFingerspitz Online MarketingPaul van der Ven
11:20
11:20 - 11:45CRO: Experimenteren en research naar resultaatFingerspitz Online MarketingPaul van der Ven
12:15
12:15 - 12:40CRO: Experimenteren en research naar resultaatFingerspitz Online MarketingPaul van der Ven
13:00
13:00 - 13:25CRO: Experimenteren en research naar resultaatFingerspitz Online MarketingPaul van der Ven
13:40
13:40 - 14:05CRO: Experimenteren en research naar resultaatFingerspitz Online MarketingPaul van der Ven
14:20
14:20 - 14:45CRO: Experimenteren en research naar resultaatFingerspitz Online MarketingPaul van der Ven
14:55
14:55 - 15:20CRO: Experimenteren en research naar resultaatFingerspitz Online MarketingPaul van der Ven
15:30
15:30 - 15:55CRO: Experimenteren en research naar resultaatFingerspitz Online MarketingPaul van der Ven
Roundtable 14
10:40
10:40 - 11:05SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijdMvH MediaStijn Bergmans
11:20
11:20 - 11:45SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijdMvH MediaStijn Bergmans
12:15
12:15 - 12:40SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijdMvH MediaStijn Bergmans
13:00
13:00 - 13:25SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijdMvH MediaStijn Bergmans
13:40
13:40 - 14:05Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.MvH MediaJorinda de Klerk
14:20
14:20 - 14:45Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.MvH MediaJorinda de Klerk
14:55
14:55 - 15:20Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.MvH MediaJorinda de Klerk
15:30
15:30 - 15:55Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.MvH MediaJorinda de Klerk
Roundtable 15
10:40
10:40 - 11:05Wat zijn de do’s en dont’s in B2B leadgeneratieLeadscopeFrans Appels
11:20
11:20 - 11:45Wat zijn de do’s en dont’s in B2B leadgeneratieLeadscopeFrans Appels
12:15
12:15 - 12:40Wat zijn de do’s en dont’s in B2B leadgeneratieLeadscopeFrans Appels
13:00
13:00 - 13:25Wat zijn de do’s en dont’s in B2B leadgeneratieLeadscopeFrans Appels
13:40
13:40 - 14:05Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaalNotificareRobert Leefmans
14:20
14:20 - 14:45Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaalNotificareRobert Leefmans
14:55
14:55 - 15:20Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaalNotificareRobert Leefmans
15:30
15:30 - 15:55Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaalNotificareRobert Leefmans
Roundtable 16
10:40
10:40 - 11:05Adressing CTV ObjectivesQuantcastWillem de Vries
11:20
11:20 - 11:45Adressing CTV ObjectivesQuantcastWillem de Vries
12:15
12:15 - 12:40Adressing CTV ObjectivesQuantcastWillem de Vries
13:00
13:00 - 13:25Adressing CTV ObjectivesQuantcastWillem de Vries
13:40
13:40 - 14:05Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMSStuurluiSjoerd Kuipers
14:20
14:20 - 14:45Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMSStuurluiSjoerd Kuipers
14:55
14:55 - 15:20Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMSStruktonIrene van Dam – Aaldijk
15:30
15:30 - 15:55Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMSStruktonLinda de Jong
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30
Roundtable 17
10:40
10:40 - 11:05Boost je online marketingstrategie met een eventplatformBrandcodeOnno Schaap
11:20
11:20 - 11:45Boost je online marketingstrategie met een eventplatformBrandcodeMaarten Breumelhof
12:15
12:15 - 12:40Boost je online marketingstrategie met een eventplatformBrandcodeOnno Schaap
13:00
13:00 - 13:25Boost je online marketingstrategie met een eventplatformBrandcodeOnno Schaap
13:40
13:40 - 14:05Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?MaileonBjorn van Breemen
14:20
14:20 - 14:45Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?MaileonBjorn van Breemen
14:55
14:55 - 15:20Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?MaileonBjorn van Breemen
15:30
15:30 - 15:55Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?MaileonBjorn van Breemen
Roundtable 18
10:40
10:40 - 11:05Open je ogen om creatief te denken!RTLAnne-Marleen Cornelissen
11:20
11:20 - 11:45Open je ogen om creatief te denken!RTLAnne-Marleen Cornelissen
12:15
12:15 - 12:40Open je ogen om creatief te denken!RTLAnne-Marleen Cornelissen
13:00
13:00 - 13:25Open je ogen om creatief te denken!RTLAnne-Marleen Cornelissen
13:40
13:40 - 14:05Influencer Marketing; the story of your life.RTLJo-Janneke Nieuwland
14:20
14:20 - 14:45Influencer Marketing; the story of your life.RTLJo-Janneke Nieuwland
14:55
14:55 - 15:20Influencer Marketing; the story of your life.RTLJo-Janneke Nieuwland
15:30
15:30 - 15:55Influencer Marketing; the story of your life.RTLJo-Janneke Nieuwland
Roundtable 19
10:40
10:40 - 11:05Driving Growth With SocialMeltwaterMarc Boels
11:20
11:20 - 11:45Driving Growth With SocialMeltwaterMarc Boels
12:15
12:15 - 12:40Driving Growth With SocialMeltwaterMarc Boels
13:00
13:00 - 13:25Driving Growth With SocialMeltwaterMarc Boels
13:40
13:40 - 14:05De impact van Intensieve InteractieKaliber InteractiveRonald van Schaik
14:20
14:20 - 14:45De impact van Intensieve InteractieKaliber InteractiveRonald van Schaik
14:55
14:55 - 15:20De impact van Intensieve InteractieKaliber InteractiveRonald van Schaik
15:30
15:30 - 15:55De impact van Intensieve InteractieKaliber InteractiveRonald van Schaik
Roundtable 20
10:40
10:40 - 11:05Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?WeConnectPaul Brinkhof
11:20
11:20 - 11:45Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?WeConnectLaurens Ras
12:15
12:15 - 12:40Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?WeConnectPaul Brinkhof
13:00
13:00 - 13:25Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?WeConnectLaurens Ras
13:40
13:40 - 14:05Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?WeConnectPaul Brinkhof
14:20
14:20 - 14:45Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?WeConnectLaurens Ras
14:55
14:55 - 15:20Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?WeConnectPaul Brinkhof
15:30
15:30 - 15:55Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?WeConnectLaurens Ras
Roundtable 21
10:40
10:40 - 11:05Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?SiteimproveMarlies Walters
11:20
11:20 - 11:45Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?SiteimproveMarlies Walters
12:15
12:15 - 12:40Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?SiteimproveMarlies Walters
13:00
13:00 - 13:25Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?SiteimproveMarlies Walters
13:40
13:40 - 14:05Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage
14:20
14:20 - 14:45Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage
14:55
14:55 - 15:20Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage
15:30
15:30 - 15:55Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage
Roundtable 22
10:40
10:40 - 11:0510 Best Secrets to run omnichannel personalization with EmarsysSAP EmarsysLuuk Giebels
11:20
11:20 - 11:4510 Best Secrets to run omnichannel personalization with EmarsysSAP EmarsysLuuk Giebels
12:15
12:15 - 12:4010 Best Secrets to run omnichannel personalization with EmarsysSAP EmarsysLuuk Giebels
13:00
13:00 - 13:2510 Best Secrets to run omnichannel personalization with EmarsysSAP EmarsysLuuk Giebels
13:40
13:40 - 14:05Building brands in 25 minutesdentsuACHTUNG!Gerben van der Zwaard
14:20
14:20 - 14:45Building brands in 25 minutesdentsuACHTUNG!Gerben van der Zwaard
14:55
14:55 - 15:20Building brands in 25 minutesdentsuACHTUNG!Gerben van der Zwaard
15:30
15:30 - 15:55Building brands in 25 minutesdentsuACHTUNG!Gerben van der Zwaard
Roundtable 23
10:40
10:40 - 11:05Hoe zet je jouw (inactieve) data om in succesvolle personalisaties en customer journeys? En hoe doet iBOOD dit?iBOODLukas Jorissen
11:20
11:20 - 11:45Hoe zet je jouw (inactieve) data om in succesvolle personalisaties en customer journeys? En hoe doet iBOOD dit?iBOODLukas Jorissen
12:15
12:15 - 12:40Hoe zet je jouw (inactieve) data om in succesvolle personalisaties en customer journeys? En hoe doet iBOOD dit?iBOODLukas Jorissen
13:00
13:00 - 13:25Hoe zet je jouw (inactieve) data om in succesvolle personalisaties en customer journeys? En hoe doet iBOOD dit?iBOODLukas Jorissen
Roundtable 24
10:40
10:40 - 11:05ALLES wat je wilt weten over een CDP voor JOUW situatieDDMAJan Hendrik Fleury
11:20
11:20 - 11:45ALLES wat je wilt weten over een CDP voor JOUW situatieDDMAJan Hendrik Fleury
12:15
12:15 - 12:40Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen?Beeckestijn Business School - A.I. voor marketingCharida Dorder
13:00
13:00 - 13:25Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen?Beeckestijn Business School - A.I. voor marketingCharida Dorder
13:40
13:40 - 14:05A conversation about Generation Z
14:20
14:20 - 14:45A conversation about Generation Z
14:55
14:55 - 15:20Acting on data in a coockieless world
15:30
15:30 - 15:55Acting on data in a coockieless world
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30
Roundtable 25
10:40
10:40 - 11:05Gebruik first party data om resultaten van bidding algoritmen verder te verbeteren.
11:20
11:20 - 11:45Gebruik first party data om resultaten van bidding algoritmen verder te verbeteren.
12:15
12:15 - 12:40Korte video voor TikTok
13:00
13:00 - 13:25Korte video voor TikTok
13:40
13:40 - 14:05The metaverse in de praktijk – “Hoe zet je de eerste stappen als bedrijf?”Blockchain Netherlands FoundationJan Scheele
14:20
14:20 - 14:45NFT’s in de praktijk – “Hoe zet je de eerste stappen als bedrijf?”Blockchain Netherlands FoundationJan Scheele
14:55
14:55 - 15:20Het geheim achter de kennis en doorontwikkeling van de ING Digital Squads
15:30
15:30 - 15:55Believe, buy, belong: creating loyal customers through purpose.
Roundtable 26
10:40
10:40 - 11:05Hoe pak je digitale transformatie van B2B marketing en sales het slimste aan?
13:40
13:40 - 14:05De wendbare en schaalbare marketing analytics organisatieANWBArnold Moeken
14:20
14:20 - 14:45De wendbare en schaalbare marketing analytics organisatieANWBArnold Moeken
14:55
14:55 - 15:20Datagedreven use case selectie voor JOUW situatieDDMAJan Hendrik Fleury
15:30
15:30 - 15:55Datagedreven use case selectie voor JOUW situatieDDMAJan Hendrik Fleury
Roundtable 27
10:40
10:40 - 11:05GA4 kansen en valkuilen voor marketeersEmerce AcademyMichel van Luijtelaar
11:20
11:20 - 11:45Ontrafel (in sneltreinvaart!) de Instagram succesformuleEmerce AcademyJoyce Nafzger
12:15
12:15 - 12:40GA4 kansen en valkuilen voor marketeersEmerce AcademyMichel van Luijtelaar
13:00
13:00 - 13:25Ontrafel (in sneltreinvaart!) de Instagram succesformuleEmerce AcademyJoyce Nafzger
13:40
13:40 - 14:05Hoe bouw je aan een ijzersterke Digital Marketing Strategie?Emerce AcademyMeike Kroese
14:20
14:20 - 14:45De kracht van Social & ContentEmerce AcademyMeike Kroese
14:55
14:55 - 15:20GA4 kansen en valkuilen voor marketeersEmerce AcademyMichel van Luijtelaar
15:30
15:30 - 15:55GA4 kansen en valkuilen voor marketeersEmerce AcademyMichel van Luijtelaar