Digital Marketing Live!

Programma

Download het programma overzicht en round table overzicht als PDF.
Of scroll naar beneden voor het interactieve programma met informatie per sessie.

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
Stage 8
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
10:00 - 10:30Auping kiest voor muzikale brandingAupingIlse Peters
10:40
10:40 - 11:10Armin van Buuren x NFT: in 6 stappen succesvol in Web3MNTGErik Hensel
11:20
11:20 - 11:50Waarom gaming thuishoort in de marketingmixAzerionMadelon Smittenaar
12:00
12:00 - 12:30Big data: Van containerbegrip naar succesvolle inzet om direct je marge én zichtbaarheid te vergrotenMvH mediaMark van Hattum
12:40
12:40 - 13:10TikTok: where entertainment meets commerceTikTokKoen Vanderhoydonck
13:20
13:20 - 13:50Navigating the Future: digital growth stimuleren door te experimenterenTomTomBjarn Brunenberg
14:00
14:00 - 14:30Love you(r strategy) to the moon and backFingerspitzCeline Merkx
14:40
14:40 - 15:10Is dit het einde van het A-merk?SpringbokDavid Snellenberg
15:20
15:20 - 15:50HiPRO Case: hoe word je binnen een jaar een verkoophit?DanoneMarjolein Boogers
16:00
16:00 - 16:30Generation Twitch: Leading Cultural ChangeAmazon Ads | TwitchNicoletta Besio
16:40
16:40 - 17:10Waarom digitaal merkbouwen ineens weer helemaal terug isMountviewIngmar de Lange
Stage 2
10:00
10:00 - 10:30Zo gebruik je online feedback en neuromarketing om (digitaal) te groeienAllianzTimothy Dracht
10:40
10:40 - 11:10Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering van binnenuitManagen Zonder MachtJoris Merks-Benjaminsen
11:20
11:20 - 11:50AI is taking over! And … the ethical supply chain!Mediahuis NederlandLaurens Ludolph
12:00
12:00 - 12:30Met de BIPS bloot: 4 stappen om alles te halen uit personalisatieFingerspitzMike Walter
12:40
12:40 - 13:10De kracht van AI in Marketing: kansen en bedreigingen onthuldAI for Marketing AcademyCharida Dorder
13:20
13:20 - 13:50‘App first’ = ‘Klant first’OHRAMaikel Egging
14:00
14:00 - 14:30SEO & AI: hoe Artificial Intelligence voor kansen én bedreigingen zorgt voor jouw SEO-strategieMvH mediaStijn Bergmans
14:40
14:40 - 15:10Hoe je online écht impact maakt met CRM dataGooglePieter-Jan Terryn
15:20
15:20 - 15:50Growth hacking; Van Funnels naar Growth LoopsUpgrowWard van Gasteren
16:00
16:00 - 16:30The agency benchmarkTeamleaderPeter Van Wijnaerde
16:40
16:40 - 17:10Dit zijn de tips voor meer succes met Google Analytics 4Beeckestijn Business SchoolFelipe Wesbonk
Stage 3
10:00
10:00 - 10:30De invloed van Automation, Analytics en AI op de laatste ontwikkelingen in marketing en technologieProdosLevi van Wijngaarden
10:40
10:40 - 11:10AI Revolutie: 3 baanbrekende AI succesverhalen in Leadgeneratie, Programmatic, CX!GrowthhubTanja Sanders
11:20
11:20 - 11:50CTV: Transforming Traditional TVQuantcastWillem de Vries
12:00
12:00 - 12:30Kwalitatieve leads genereren met een succesvolle B2B leadgeneratie strategieLeadscopeDyon Metselaar
12:40
12:40 - 13:10Zijn chatbots de toekomst?ABN AMROJeroen Das
13:20
13:20 - 13:50Nieuwe regels: een bom onder influencer marketing?DDMANaomi van der Louw
14:00
14:00 - 14:30Een effectieve funnel: het combineren van branding & performance.DIDIPaul de Vries
14:40
14:40 - 15:10The agency benchmarkTeamleaderPeter Van Wijnaerde
15:20
15:20 - 15:50Wat digital marketing kan leren van een bromvliegB.R.A.I.N. CreativesTim den Heijer
16:00
16:00 - 16:30Persoonlijke en relevante e-mail marketing journeys voor de áltijd veranderde klantBloomreachTjeerd Brenninkmeijer
16:40
16:40 - 17:10De kracht van branded podcastsAudio Agency AirborneMarvin Jacobs
Stage 4
10:00
10:00 - 10:30Why Life’s Realest Moments Happen on SnapchatSnap Inc. Jacqueline Rutgers
10:40
10:40 - 11:10Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor meer online resultaatAllianz / Online Influence InstituteStefan van Ballegooie
11:20
11:20 - 11:50Chaos to Clarity: Tackling Marketing Inefficiencies and Measuring SuccessOptimizelyMark Wakelin
12:00
12:00 - 12:30Digitale transformatie in B2B Marketing & SalesBeeckestijn Business SchoolHans Molenaar
12:40
12:40 - 13:10Succesvolle online video’s creëren doe je zoYouTubekanaal: Family Toys CollectorMark Buissink
13:20
13:20 - 13:50VIA Ad Spend Study 2022: van globaal naar lokaalIncubetaBoj Holslag
14:00
14:00 - 14:30Maximaal rendement uit je Customer Journey met één basisprincipeBookerzBart de Bruin
14:40
14:40 - 15:10De Content Marketing revolutieMatter Content AgencyLeanne Hermans
15:20
15:20 - 15:50Hoe schaal je een succesvolle marketplace community?Fring.workStijn van Aert
16:00
16:00 - 16:30Digital advertising en TikTok: de holy grail voor merk impact?KantarRogier van Kalmthout
16:40
16:40 - 17:10Succes in SEO zonder focus op keywords of SEOSEO- en contentstrateegChantal Smink
Stage 5
10:00
10:00 - 10:30Hoe Intersport Twinsport middels AI betere grip heeft gekregen op haar full-funnel marketingstrategie.IWB AgencyAkke Pennin
10:40
10:40 - 11:10Revolutionaire E-mailmarketing tactieken van topmerken: een bingewatch-sessieRapidSugarNoortje Berrevoet
10:40
10:40 - 11:10Revolutionaire E-mailmarketing tactieken van topmerken: een bingewatch-sessieRapidSugarJordi Griffioen
11:20
11:20 - 11:50Data & Dynamic Creaties in Programmatic Digital Out of HomeSage+Archer | Vistar MediaGido Andriessen
12:00
12:00 - 12:30Adverteren in het tijdperk van Marketplaces: een nieuwe benaderingChannableKelvin Kaarsgaren
12:40
12:40 - 13:10From local to global: 5 insights that help you master International expansionGoogleRochita Dua
13:20
13:20 - 13:50Zo pas je personalisatie succesvol toe in je social strategieTraffic BuildersMeryl Smeets
14:00
14:00 - 14:30De vervolgstap van podcasts: Programmatic advertisingDag en NachtFlip Kylian Adams
14:40
14:40 - 15:10Marktplaats over hoe je als marketeer een belangrijke bijdrage levert aan duurzaamheidMarktplaatsRick Verkuyl
15:20
15:20 - 15:50De digital en data skills die elke marketeer nu nodig heeftBeeckestijn Business SchoolBart Meerdink
16:00
16:00 - 16:30De digitale mediastorm: hoe overleef je in een snel-veranderend landschap?Ad AllianceJasper Oelers
16:40
16:40 - 17:10Ontdek hoe prettysocial Media, Dentsu en Mediaplus succesvolle brand partnerships bouwen voor Holland Casino en BMWPrettysocial mediaMax Schoorl
Stage 6
10:00
10:00 - 10:307 A/B testen die je ook eens gedaan moet hebbenClickvalueMaurice Beerthuyzen
10:40
10:40 - 11:10Hoe Lebara.nl de juiste CX-prioriteiten stelt via Customer Experience BenchmarkingLebaraEelco Gijze
11:20
11:20 - 11:50Hoe drie succesvolle marketing managers data inzetten voor betere campagnesVipmedia Publishing & ServicesRuerd Nauta
12:00
12:00 - 12:30The Future of CRO!OrangeValleyTim Thijsse
12:40
12:40 - 13:10The success case study of Heinz Ketchup Zero: attention metrics in practiceTeads Netherlands Angela Tropper
13:20
13:20 - 13:50Attention: een nieuw ad performance tijdperk met predictive neuroscience A.I.BraingineersRoger van der Spek
14:00
14:00 - 14:30Hoe krijg je de legal afdeling mee in 1st-party datastrategieArtefact Benelux Dirk Melief
14:40
14:40 - 15:10Be distinctive: in een wereld vol kanalen en touchpointsRedkiwiReinoud Wolff
15:20
15:20 - 15:50Van klanten naar fans: tips uit de sportmarketingMaileonMenno Worst
16:00
16:00 - 16:30Customer experience: human inspired versus data drivenThink YellowKiki Enthoven
16:40
16:40 - 17:10Optimaal gebruikmaken van voorspellende en historische data voor je Google Ads strategieGrow Up DigitalPeter Maas
Stage 7
10:00
10:00 - 10:301 miljoen bereik op TikTok voor Autodrop en Hoogvliet, met 0 euro adspend!Monkeys & BananasAlain de Schutter
10:40
10:40 - 11:10Groeien in een competitieve markt, zonder te stunten met prijzenUrban IkiAron Scheppink
11:20
11:20 - 11:50How to unlock TikTok’s potential to achieve your performance objectivesTikTokElse Luisman
12:00
12:00 - 12:30The third big wave in digital advertising could be Retail MediaAmazon AdsAlfonso Duro
12:40
12:40 - 13:10Samenwerking op hoog niveau: Het verbinden van teams en afdelingen met monday.com in je marketingstrategieMonday.comGuido van Eijk
13:20
13:20 - 13:50Data-driven E-mail Automation: Zo pak je dat aanSpotlerTristan Albersen
14:00
14:00 - 14:30Gen Z verleiden tot aankoop: hogere conversies met deze omnichannel optimalisatiesTrustpilotRick van der Wal
14:40
14:40 - 15:10Hoe creëer je met een CDP en hyperpersonalisatie maximale klantretentie?Mediahuis E-commerceTim Notenboom
15:20
15:20 - 15:50Zonder datastrategie ga je het niet redden in 2025Ematters Data & Marketing engineers AmsterdamJeroen de Graaf
16:00
16:00 - 16:30When the World is Your Playground: Campagnes Managen op Globaal én Lokaal NiveauKLMJoep Coopmans
16:40
16:40 - 17:10Naïf succesvol in e-commerce door gepersonaliseerde contentstrategiePink MarketingBoudewijn de Jong
Stage 8
10:40
10:40 - 11:10Een rijke variatie verrassende brand cases met toepasbare insightsScience of the TimeNorbert Mirani
ROUNDTABLES
Roundtable 1
Roundtable 2
Roundtable 3
Roundtable 4
Roundtable 5
Roundtable 6
Roundtable 7
Roundtable 8
ROUNDTABLES
Roundtable 9
Roundtable 10
Roundtable 11
Roundtable 12
Roundtable 13
Roundtable 14
Roundtable 15
Roundtable 16
ROUNDTABLES
Roundtable 17
Roundtable 18
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 1
10:40
10:40 - 11:05Waarom hyperlokaal adverteren in jouw marketingstrategie thuishoortHYPRRobert Franke
11:20
11:20 - 11:45Waarom hyperlokaal adverteren in jouw marketingstrategie thuishoortAzerionMarc van der Ploeg
12:15
12:15 - 12:40Waarom hyperlokaal adverteren in jouw marketingstrategie thuishoortHYPRRobert Franke
13:00
13:00 - 13:25Waarom hyperlokaal adverteren in jouw marketingstrategie thuishoortAzerionMarc van der Ploeg
13:40
13:40 - 14:05De kracht van digital fan engagement in jouw marketingstrategieRacingNews365Ruud Dimmers
14:20
14:20 - 14:45De kracht van digital fan engagement in jouw marketingstrategieRacingNews365Ruud Dimmers
14:55
14:55 - 15:20De kracht van digital fan engagement in jouw marketingstrategieRacingNews365Ruud Dimmers
15:30
15:30 - 15:55De kracht van digital fan engagement in jouw marketingstrategieRacingNews365Ruud Dimmers
Roundtable 2
10:40
10:40 - 11:05Verbeter de efficiëntie van jouw bureauTeamleaderSjoerd Göddeke
10:40
10:40 - 11:05Verbeter de efficiëntie van jouw bureauTeamleaderSjoerd Göddeke
11:20
11:20 - 11:45Verbeter de efficiëntie van jouw bureauTeamleaderSjoerd Göddeke
11:20
11:20 - 11:45Verbeter de efficiëntie van jouw bureauTeamleaderSiel Verniers
12:15
12:15 - 12:40Verbeter de efficiëntie van jouw bureauTeamleaderSjoerd Göddeke
12:15
12:15 - 12:40Verbeter de efficiëntie van jouw bureauTeamleaderSiel Verniers
13:00
13:00 - 13:25Verbeter de efficiëntie van jouw bureauTeamleaderSjoerd Göddeke
13:00
13:00 - 13:25Verbeter de efficiëntie van jouw bureauTeamleaderSiel Verniers
13:40
13:40 - 14:05Verbeter de cashflow van je agency door middel van een abonnementen modelTeamleaderSjoerd Göddeke
13:40
13:40 - 14:05Verbeter de cashflow van je agency door middel van een abonnementen modelTeamleaderSjoerd Göddeke
14:20
14:20 - 14:45Verbeter de cashflow van je agency door middel van een abonnementen modelTeamleaderBen Vloemans
14:20
14:20 - 14:45Verbeter de cashflow van je agency door middel van een abonnementen modelTeamleaderSjoerd Göddeke
14:55
14:55 - 15:20Verbeter de cashflow van je agency door middel van een abonnementen modelTeamleaderSjoerd Göddeke
14:55
14:55 - 15:20Verbeter de cashflow van je agency door middel van een abonnementen modelTeamleaderSjoerd Göddeke
15:30
15:30 - 15:55Verbeter de cashflow van je agency door middel van een abonnementen modelTeamleaderSjoerd Göddeke
15:30
15:30 - 15:55Verbeter de cashflow van je agency door middel van een abonnementen modelTeamleaderSjoerd Göddeke
Roundtable 3
10:40
10:40 - 11:051st Party data strategie: creëer een marketing cockpit van de toekomstFingerspitzDusty Hermans
11:20
11:20 - 11:451st Party data strategie: creëer een marketing cockpit van de toekomstFingerspitzDusty Hermans
12:15
12:15 - 12:401st Party data strategie: creëer een marketing cockpit van de toekomstFingerspitzDusty Hermans
13:00
13:00 - 13:251st Party data strategie: creëer een marketing cockpit van de toekomstFingerspitzDusty Hermans
13:40
13:40 - 14:051st Party data strategie: creëer een marketing cockpit van de toekomstFingerspitzDusty Hermans
14:20
14:20 - 14:451st Party data strategie: creëer een marketing cockpit van de toekomstFingerspitzDusty Hermans
14:55
14:55 - 15:201st Party data strategie: creëer een marketing cockpit van de toekomstFingerspitzDusty Hermans
15:30
15:30 - 15:551st Party data strategie: creëer een marketing cockpit van de toekomstFingerspitzDusty Hermans
Roundtable 4
14:20
14:20 - 14:45Cookies, big tech, first-party data: what’s happening? Wat kunnen we de komende tijd verwachten binnen digital media advertising?Mediahuis NederlandRemco Steen
14:55
14:55 - 15:20Cookies, big tech, first-party data: what’s happening? Wat kunnen we de komende tijd verwachten binnen digital media advertising?Mediahuis NederlandRemco Steen
Roundtable 5
10:40
10:40 - 11:05Een TikTok strategie in 4 stappenC2BSietske de Groot
11:20
11:20 - 11:45Een TikTok strategie in 4 stappenC2BRobert van Meer
12:15
12:15 - 12:40Een TikTok strategie in 4 stappenC2BSietske de Groot
13:00
13:00 - 13:25Een TikTok strategie in 4 stappenC2BSietske de Groot
13:40
13:40 - 14:05Kwalitatieve leads genereren met een succesvolle B2B leadgeneratie strategieLeadscopeDyon Metselaar
14:20
14:20 - 14:45Kwalitatieve leads genereren met een succesvolle B2B leadgeneratie strategieLeadscopeDyon Metselaar
14:55
14:55 - 15:20Kwalitatieve leads genereren met een succesvolle B2B leadgeneratie strategieLeadscopeDyon Metselaar
15:30
15:30 - 15:55Kwalitatieve leads genereren met een succesvolle B2B leadgeneratie strategieLeadscopeDyon Metselaar
Roundtable 6
13:40
13:40 - 14:05Toekomstbestendige Marketing: First Party Data & Privacy FocusAdwise - Your Digital BrainLoraine Seliger
14:20
14:20 - 14:45Toekomstbestendige Marketing: First Party Data & Privacy FocusAdwise - Your Digital BrainLoraine Seliger
14:55
14:55 - 15:20De kracht van personalisatie in advertising op een schaalbare manierAdwise - Your Digital BrainPauline van Miert
15:30
15:30 - 15:55De kracht van personalisatie in advertising op een schaalbare manierAdwise - Your Digital BrainPauline van Miert
Roundtable 7
13:40
13:40 - 14:05Succesvol verzamelen en inzetten van first party data voor campagnesBasedriverPeter van der Schaar
14:20
14:20 - 14:45Succesvol verzamelen en inzetten van first party data voor campagnesBasedriverPeter van der Schaar
14:55
14:55 - 15:20Succesvol verzamelen en inzetten van first party data voor campagnesBasedriverPeter van der Schaar
15:30
15:30 - 15:55Succesvol verzamelen en inzetten van first party data voor campagnesBasedriverPeter van der Schaar
Roundtable 8
10:40
10:40 - 11:05Effectief prompts schrijven voor ChatGPT(AI) doe je zoWeConnectPaul Brinkhof
11:20
11:20 - 11:45Effectief prompts schrijven voor ChatGPT(AI) doe je zoWeConnectPaul Brinkhof
12:15
12:15 - 12:40Effectief prompts schrijven voor ChatGPT(AI) doe je zoWeConnectPaul Brinkhof
13:00
13:00 - 13:25Effectief prompts schrijven voor ChatGPT(AI) doe je zoWeConnectLaurens Ras
13:40
13:40 - 14:05Zo haal je de meeste omzet uit inactieve klanten in jouw e-maildatabaseCopernicaNando Gevers
14:20
14:20 - 14:45Zo haal je de meeste omzet uit inactieve klanten in jouw e-maildatabaseCopernicaNando Gevers
14:55
14:55 - 15:20Zo haal je de meeste omzet uit inactieve klanten in jouw e-maildatabaseCopernicaNando Gevers
15:30
15:30 - 15:55Zo haal je de meeste omzet uit inactieve klanten in jouw e-maildatabaseCopernicaNando Gevers
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 9
10:40
10:40 - 11:05Artificial Intelligence in actie: hoe pas je dit effectief toe?Ad AllianceMarco Gijsen
11:20
11:20 - 11:45Artificial Intelligence in actie: hoe pas je dit effectief toe?Ad AllianceMarco Gijsen
12:15
12:15 - 12:40Artificial Intelligence in actie: hoe pas je dit effectief toe?Ad AllianceMarco Gijsen
13:00
13:00 - 13:25Artificial Intelligence in actie: hoe pas je dit effectief toe?Ad AllianceMarco Gijsen
13:40
13:40 - 14:05Podcast advertising: wordt in 20 minuten expert!Ad AllianceSophie Draisma
14:20
14:20 - 14:45Podcast advertising: wordt in 20 minuten expert!Ad AllianceSophie Draisma
14:55
14:55 - 15:20Podcast advertising: wordt in 20 minuten expert!Ad AllianceSophie Draisma
15:30
15:30 - 15:55Podcast advertising: wordt in 20 minuten expert!Dag en Nacht mediaEline van Kessel
Roundtable 10
10:40
10:40 - 11:05Ontdek hoe prettysocial Media, Dentsu en Mediaplus succesvolle brand partnerships bouwen voor Holland Casino en BMWPrettysocial mediaMax Schoorl
11:20
11:20 - 11:45Ontdek hoe prettysocial Media, Dentsu en Mediaplus succesvolle brand partnerships bouwen voor Holland Casino en BMWPrettysocial mediaMax Schoorl
12:15
12:15 - 12:40Ontdek hoe prettysocial Media, Dentsu en Mediaplus succesvolle brand partnerships bouwen voor Holland Casino en BMWPrettysocial mediaMax Schoorl
13:00
13:00 - 13:25Ontdek hoe prettysocial Media, Dentsu en Mediaplus succesvolle brand partnerships bouwen voor Holland Casino en BMWPrettysocial mediaMax Schoorl
13:40
13:40 - 14:05Hoe zorg je ervoor dat TikTok bijdraagt aan je bedrijfsdoelstellingen?Monkeys & BananasMeraux de Schutter
14:20
14:20 - 14:45Hoe zorg je ervoor dat TikTok bijdraagt aan je bedrijfsdoelstellingen?Monkeys & BananasMeraux de Schutter
14:55
14:55 - 15:20Hoe zorg je ervoor dat TikTok bijdraagt aan je bedrijfsdoelstellingen?Monkeys & BananasMeraux de Schutter
15:30
15:30 - 15:55Hoe zorg je ervoor dat TikTok bijdraagt aan je bedrijfsdoelstellingen?Monkeys & BananasMeraux de Schutter
Roundtable 11
10:40
10:40 - 11:05Loyalty for 21st century brandsSpringbokGerrit van Leeuwen
11:20
11:20 - 11:45Loyalty for 21st century brandsSpringbokGerrit van Leeuwen
12:15
12:15 - 12:40Loyalty for 21st century brandsSpringbokGerrit van Leeuwen
13:00
13:00 - 13:25Loyalty for 21st century brandsSpringbokAnneke Uiterweerd
13:40
13:40 - 14:05How to accelerate your business with TikTok?TikTokSebastien Vandenbussche
14:20
14:20 - 14:45How to accelerate your business with TikTok?TikTokSebastien Vandenbussche
14:55
14:55 - 15:20How to accelerate your business with TikTok?TikTokSebastien Vandenbussche
15:30
15:30 - 15:55How to accelerate your business with TikTok?TikTokSebastien Vandenbussche
Roundtable 12
10:40
10:40 - 11:05Taking customers from awareness to actionAmazon AdsDana Ruso
11:20
11:20 - 11:45Taking customers from awareness to actionAmazon AdsAlexander Renardel
12:15
12:15 - 12:40Taking customers from awareness to actionAmazon AdsAlexander Renardel
13:00
13:00 - 13:25Taking customers from awareness to actionAmazon AdsAlexander Renardel
13:40
13:40 - 14:05Twitch, Amazon and beyond!Amazon AdsBrendan Brouwer
14:20
14:20 - 14:45Twitch, Amazon and beyond!Amazon AdsBastian Verhulst
14:55
14:55 - 15:20Twitch, Amazon and beyond!Amazon AdsBastian Verhulst
15:30
15:30 - 15:55Twitch, Amazon and beyond!Amazon AdsBastian Verhulst
Roundtable 13
10:40
10:40 - 11:05Composable MarTech Stacks: de oplossing voor al jouw marketingproblemenSpotlerTom Blijleven
11:20
11:20 - 11:45Composable MarTech Stacks: de oplossing voor al jouw marketingproblemenSpotlerTom Blijleven
12:15
12:15 - 12:40Composable MarTech Stacks: de oplossing voor al jouw marketingproblemenSpotlerTom Blijleven
13:00
13:00 - 13:25Composable MarTech Stacks: de oplossing voor al jouw marketingproblemenSpotlerTom Blijleven
13:40
13:40 - 14:05Speed course marketing automationEmattersWouter Theijsmeijer
14:20
14:20 - 14:45Speed course marketing automationEmattersWouter Theijsmeijer
14:55
14:55 - 15:20Speed course marketing automationEmattersWouter Theijsmeijer
15:30
15:30 - 15:55Speed course marketing automationEmattersWouter Theijsmeijer
Roundtable 14
10:40
10:40 - 11:05Klantcontactstrategie en digitale klantbelevingOHRAMaikel Egging
11:20
11:20 - 11:45Klantcontactstrategie en digitale klantbelevingOHRAMaikel Egging
12:15
12:15 - 12:40Klantcontactstrategie en digitale klantbelevingOHRAMaikel Egging
13:00
13:00 - 13:25Klantcontactstrategie en digitale klantbelevingOHRAMaikel Egging
13:40
13:40 - 14:05Converstational AIABN AMROJeroen Das
14:20
14:20 - 14:45Converstational AIABN AMROJeroen Das
14:55
14:55 - 15:20Digital Ad Spend StudyAbovo MaxleadPaul Schukkert
15:30
15:30 - 15:55Converstational AIABN AMROJeroen Das
Roundtable 15
10:40
10:40 - 11:05Hoe kun je zelf met web3 aan de slagMNTGErik Hensel
11:20
11:20 - 11:45Branded content advertisingMediahuisHatice van Leeuwen
12:15
12:15 - 12:40Branded content advertisingMediahuisHatice van Leeuwen
13:00
13:00 - 13:25Hoe kun je zelf met web3 aan de slagMNTGErik Hensel
13:40
13:40 - 14:05Hoe verhoog je je campagne conversie door gedragsinzichten?B.R.A.I.N. CreativesTim den Heijer
14:20
14:20 - 14:45Groei retailmediaIncubetaBoj Holslag
14:55
14:55 - 15:20Groei retailmediaIncubetaBoj Holslag
15:30
15:30 - 15:55De beste strategie om te starten met online videoYouTubekanaal: Family Toys CollectorMark Buissink
Roundtable 16
10:40
10:40 - 11:05Hoe maak je gebruik van automation, analytics & tracking en AI in je marketingProdosLevi van Wijngaarden
11:20
11:20 - 11:45De kracht van audiomarketingTambrNiels de Jong
12:15
12:15 - 12:40De kracht van audiomarketingTambrNiels de Jong
13:00
13:00 - 13:25De kracht van audiomarketingTambrNiels de Jong
13:40
13:40 - 14:05De kracht van audiomarketingTambrNiels de Jong
14:20
14:20 - 14:45Digital Ad Spend StudyMediahuisHatice van Leeuwen
14:55
14:55 - 15:20Groeien met TikTokTikTokKoen Vanderhoydonck
15:30
15:30 - 15:55Groeien met TikTokTikTokKoen Vanderhoydonck
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 17
10:40
10:40 - 11:05Growth hacking; Van Funnels naar Growth LoopsUpgrowWard van Gasteren
11:20
11:20 - 11:45Growth hacking; Van Funnels naar Growth LoopsUpgrowWard van Gasteren
12:15
12:15 - 12:40Growth hacking; Van Funnels naar Growth LoopsUpgrowWard van Gasteren
13:00
13:00 - 13:25Growth hacking; Van Funnels naar Growth LoopsUpgrowWard van Gasteren
13:40
13:40 - 14:05Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering van binnenuitManagen Zonder MachtJoris Merks-Benjaminsen
14:20
14:20 - 14:45Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering van binnenuitManagen Zonder MachtJoris Merks-Benjaminsen
14:55
14:55 - 15:20Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering van binnenuitManagen Zonder MachtJoris Merks-Benjaminsen
15:30
15:30 - 15:55Digitale Transformatie: ruimte creëren voor verandering van binnenuitManagen Zonder MachtJoris Merks-Benjaminsen
Roundtable 18
11:20
11:20 - 11:45Succes in SEO zonder focus op keywordsSEO- en contentstrateegChantal Smink
12:15
12:15 - 12:40Hoe verhoog je je campagne conversie door gedragsinzichtenB.R.A.I.N. CreativesTim den Heijer
13:00
13:00 - 13:25Hoe verhoog je je campagne conversie door gedragsinzichten?B.R.A.I.N. CreativesTim den Heijer
13:40
13:40 - 14:05De kracht van branded podcastsAudio Agency AirborneMarvin Jacobs
14:20
14:20 - 14:45De kracht van branded podcastsAudio Agency AirborneMarvin Jacobs
14:55
14:55 - 15:20De kracht van branded podcastsAudio Agency AirborneMarvin Jacobs
15:30
15:30 - 15:55De kracht van branded podcastsAudio Agency AirborneMarvin Jacobs