Digital Marketing Live!

Hoe haal ik het maximale uit mijn CDP?

11:20 25 minutes roundtable Roundtable 10
Paul van der Ven FingerspitzDusty Hermans Fingerspitz

Je maakt gebruik van een Customer Data Platform. Het liefst wil je hiermee op een veilige manier alle waardevolle klantgegevens verzamelen uit al je databronnen.

Met je CDP heb je toegang tot en controle over al je data. Wat noodzakelijk is, zeker in een cookieloos marketinglandschap.

Maar haal je momenteel wel het maximale uit je CDP?

In deze interactieve sessie leren Dusty Hermans (Head of Data & Automation) en Paul van der Ven (Account Strateeg Data & Automation) je alles over de next steps met je CDP. Ook krijg je de kans om te sparren met andere deelnemers en delen we praktijkvoorbeelden voor inspiratie.

Zo weet jij na afloop hoe je maximaal resultaat behaalt met een Customer Data Platform!

Paul van der Ven

Paul van der Ven

Fingerspitz

Als strateeg met een achtergrond in psychologie, combineert Paul marketing met psychologie om de (eind)gebruiker van zijn klanten te begrijpen. Dit gebeurt op een theorie-geïnspireerde, evidence-based manier.

Dusty Hermans

Dusty Hermans

Fingerspitz

Dusty Hermans werkt als Head of Data & Automation bij Fingerspitz en heeft van jongs af aan een passie voor data. Wat ooit begon bij het bestuderen van de Top 40 en voetbalstatistieken, is inmiddels uitgegroeid tot een functie waarin Dusty op dagelijkse basis data voor diverse klanten zo efficiënt mogelijk verzamelt, analyseert, visualiseert en tot waardevolle datagedreven acties omzet.

Gelijktijdige sessies