Digital Marketing Live!

Hoe gebruik je je eigen klantdata voor marketingdoeleinden?

14:55 25 minutes Roundtable 9
Monique Baats digitalAudience

Het is niet alleen het uitfaseren en verdwijnen van third party cookies dat ervoor zorgt dat het accepteren en aangaan van vertrouwde en nieuwe datacollaboratie oplossingen stuurt.

Het is ook de combinatie van wet- en regelgeving, de beperking die ontstaat vanuit de browsers, de concurrentiestrijd tussen media-eigenaren die hun inkomsten veilig willen stellen, de druk vanuit de walled gardens en marketplace, alsook de voortdurende vraag naar een consistente marketing-ROI.

Klanten verwachten steeds meer een seamless beleving en die zal steeds meer vanuit een first party datastrategie gaan plaatsvinden.

Monique Baats

Monique Baats

digitalAudience

Monique Baats is Head of Sales Benelux bij digitalAudience. Ze werkt al ruim 25 jaar in de media en heeft haar ervaring opgebouwd bij publishers als DPG Media, Marktplaats en Reed Business/ Elsevier. Waarvan de laatste twintig jaar in digital advertising en alweer zeven jaar in data. Monique is sinds 2017 werkzaam bij digitalAudience.

Gelijktijdige sessies