Digital Marketing Live!

Customer journey management en data-gedreven CX

14:20 25 minutes roundtable Roundtable 6
Harald Lamberts Essense

Veel organisaties hebben wel Customer Journeys in kaart gebracht, maar vaak nog té versnipperd over verschillende teams.

Om de stap te maken van het mappen van een journey naar het structureel verbeteren en meten van alle klantreizen over alle afdelingen en kanalen heen, is een gestructureerde aanpak en tooling nodig met verbinding met databronnen. Om niet alleen de ambities in kaart te hebben, maar ook om te monitoren hoe de huidige klantreizen nu presteren. Alleen zo kan je toewerken naar een naadloze klantervaring van marketing tot customer support.

Tijdens deze roundtable laat Harald Lamberts zien hoe je dit kan doen. Aan de hand van concrete klantcases, geeft hij je een paar praktische tips mee.

Harald Lamberts

Harald Lamberts

Essense

Harald was ruim tien jaar actief in de corporate wereld toen hij in 2011 Essense heeft opgericht. Hij bouwde het uit tot een hands-on Customer Experience bureau met een team van 45 mensen. Sinds 2022 focust hij zich puur op de strategie en propositie ontwikkeling van Essense rondom CX management. Het liefst inspireert hij organisaties tot het operationaliseren van klantgericht werken tussen afdelingen, van marketing tot klantenservice, voor een optimale dienstverlening voor klanten.

Gelijktijdige sessies