Digital Marketing Live!

Hoe ver ga jij voor de laagste prijs op YouTube

13:00 25 minutes roundtable Roundtable 3
Wouter Aalberse Channel Factory

Waarom de keuze voor lage CPM’s vaak ten koste gaat van de efficiëntie van een campagne. Om ervoor te zorgen dat je campagne het meest effectief is, moet je er als bureau of adverteerder voor zorgen dat je online advertenties verschijnen bij relevante content en context waar je doelgroep zich daadwerkelijk bevindt, in plaats van simpelweg en alleen te focussen op de laagste CPM of hoogste VTR. Heb jij eigenlijk een goed gedetaileerd overzicht van waar je ingekochte impressies daadwerkelijk worden geleverd? In deze interactieve sessie gaan Frederik en Wouter het gesprek aan over de beste aanpak van videocampagnes op YouTube en hoe je maximale waarde kunt halen uit je advertentiebudget.

Wouter Aalberse

Wouter Aalberse

Channel Factory

Binnen Channel Factory EMEA is Wouter en zijn team verantwoordelijk voor de strategische samenwerkingen met een aantal key accounts welke hun online videocampagnes over meerdere landen inzetten. Hiervoor heeft hij diverse rollen vervuld bij de grotere online spelers zoals Meta, eBay en Microsoft. Wouter is een zeer ervaren online media-specialist en gaat graag het gesprek aan over brandsafety & suitability in combinatie met een hoog rendement van het mediabudget.

Gelijktijdige sessies