Digital Marketing Live!

Bereik de omnichannel klant op de juiste plek, moment en boodschap

12:40 30 minutes Stage 2
Nienke Borra Jumbo Retail MediaAnnabel van Dingenen Jumbo Retail Media

Wie is de omnichannel klant? Hoe zorgen we ervoor dat een merk opvalt bij deze omnichannel klant?

Creëer een omnichannel shopper ervaring door middel van de inzet van zowel online- als instore middelen. Het toepassen van 360 graden retail media oplossingen; van digitale schermen en vloerstickers tot social advertising en in-app bannering. Online adverteren betekent dan ook relevante klanten bereiken waar zij oriënteren én kopen. Door zowel online als instore te adverteren is een merk zichtbaar in de gehele funnel, van awareness tot het aankoopmoment.

In deze sessie word je meegenomen, aan de hand van een case, hoe Jumbo de juiste boodschap op de juiste plek op het juist moment communiceert door middel van het analyseren van first-party data en een balans tussen reach en relevancy.

Nienke Borra

Nienke Borra

Jumbo Retail Media

Nienke Borra is 2 jaar werkzaam bij Jumbo Retail Media en geeft als media adviseur advies aan adverteerders binnen de drinks categorie. Voor Jumbo was Nienke werkzaam bij verschillende retailers uit diverse branches waaronder Coolblue en Etos. Nienke over Retail Media: Retail Media ontwikkelt zich in rap tempo en binnen Jumbo heeft Jumbo Retail media een bijzondere positie. De combinatie tussen puur media en de dynamiek van een retailer spreekt mij enorm aan. Retailers zitten op een berg met data waar in steeds grotere mate vraag naar is. Hoe we deze data zo goed mogelijk kunnen gebruiken voor campagnes is een vraagstuk waar ik mij graag mee bezig houd.

Annabel van Dingenen

Annabel van Dingenen

Jumbo Retail Media

Annabel van Dingenen heeft een achtergrond in marketing, e-commerce en retail media. Ze is inmiddels ruim 7 jaar werkzaam bij Jumbo waar ze tot op heden al een aantal successen heeft mogen vieren. Een daarvan is de livegang van handige inspiratie lijstjes die klanten zelf kunnen maken, delen en volgen in de e-commerce omgeving van Jumbo. Daarnaast is ze vanaf de start van Jumbo Retail Media betrokken geweest bij het neerzetten en door ontwikkelen van deze strategische pijler. Op dit moment werkt ze aan een strategie op multi-brand campagnes binnen Retail Media bij Jumbo. Over Jumbo Retail Media zegt zij: ‘Door samen te werken met adverteerders en andere afdelingen binnen Jumbo maken we echt impact op de klant met de meest uiteenlopende thema’s zoals duurzaamheid en seizoensgebonden momenten.’

Gelijktijdige sessies