Digital Marketing Live!

AI is as good as your data is

10:40 30 minutes presentation Stage 4
Jeroen de Graaf Ematters Data en Marketing engineers

Hoe zorg je ervoor dat je data niet alleen goed georganiseerd is, maar ook actueel blijft?

Verschillende methoden kunnen worden toegepast om klantprofielen, zowel in de B2B- als B2C-sector, grondig te analyseren en up-to-date te houden. Bovendien is het belangrijk om op de hoogte te blijven van de laatste. (AI) trends en deze in overweging te nemen. Een bijzonder interessant vraagstuk omdat dit omvangrijker is dan alleen data.

In deze sessie zal Jeroen de Graaf meer vertellen over de data strategieën die hand in hand gaan met de nieuwste AI trends.

Jeroen de Graaf

Jeroen de Graaf

Ematters Data en Marketing engineers

Jeroen de Graaf is inmiddels meer dan twintig jaar actief in de digitale wereld. In het verleden heeft Jeroen gewerkt voor Tom Tailor, Betty Barclay, Prenatal, V&D, Vomar supermarkten en sinds 2018 voor Ematters. Aan de klant zijde heeft Jeroen de basis gelegd voor e-commerce strategie en de bij behorende customer journey implementatie (intern & extern). Vandaag de dag is hij verantwoordelijk voor de strategische zaken die Ematters intern maar ook bij haar klanten maakt.

Gelijktijdige sessies