Digital Marketing Live!

Succesformule van JOOLZ: Branding Meets Performance door Billy Grace

11:20 30 minutes Stage 6
Marit Hendriksen JoolzTim Schouten Billy Grace

Een nieuwe markt veroveren gaat niet met enkel performance marketing.

Tegelijkertijd is naamsbekendheid opbouwen in de huidige tijd, met alle privacy reguleringen en toename aan kanalen, een behoorlijk uitdaging.

In deze presentatie behandelen we hoe het platform Billy Grace (AI-gedreven tracking, attributie, analyses en automatisering) JOOLZ heeft ondersteund in het aantoonbaar opschalen van een full-funnel marketingstrategie, met een perfecte balans tussen branding en performance.

Marit Hendriksen

Marit Hendriksen

Joolz

Marit Hendriksen vervult sinds 2022 de rol van Digital Marketing Manager bij Joolz. Haar expertise strekt zich uit over traffic acquisitie en retentie, waarbij ze een datagedreven aanpak hanteert in een organisatie die sterk hecht aan brand en offline interacties. Met een solide achtergrond in performance marketing, verworven tijdens haar tijd bij Happy Horizon, heeft Marit waardevolle inzichten en strategieën ontwikkeld die ze nu toepast aan de klantzijde.

Tim Schouten

Tim Schouten

Billy Grace

Tim Schouten is al zeven jaar actief op het snijvlak van Customer Success en Marketing in Software. Hierin traint, adviseert en begeleidt hij zowel klanten als agencies nationaal en internationaal om het maximale uit marketing te halen. Sinds twee jaar is Tim actief bij Billy Grace, waarbij hij verantwoordelijk is voor het CSM-team en het aanspreekpunt is voor key-accounts.

Gelijktijdige sessies