Digital Marketing Live!

Own the audience, own the moment!

13:20 30 minutes presentation Stage 5
James Colborn Teads

As marketers, it has never been more difficult to plan and activate a media campaign.

The challenge is that we are marketers with products and services that we want consumers to hear about with scale and accuracy. The reality is that we want to own the moment and our audience. So let’s take a look at who, when and where to target.

In this session, James Colborn will explore how looking at these challenges in the simplest way will actually lead to meaningful results. We will explore the immediate opportunities to influence the results of media campaigns and move beyond the complexities of the cookieless ecosystem.

James Colborn

James Colborn

Teads

James is een dataleider met meer dan twintig jaar ervaring in de digitale advertentie-industrie. Momenteel is hij Global VP Data bij Teads, waar hij leiding geeft aan een team van data-experts die datagestuurde oplossingen implementeren voor de advertentiepartners van het bedrijf. De huidige en meest dringende focus voor James is het verzekeren van een soepele transitie voor de reclame- en publicatiepartners van Tead via de cookieloze transitie. Voordat hij bij Teads kwam, bekleedde James senior functies bij Microsoft, Verizon, AOL en Yahoo.

Gelijktijdige sessies