Nieuwe tijden in SEO: een andere aanpak dan je hebt geleerd
Bij SEO denk je meteen aan keyword onderzoek doen, SEO-content schrijven, optimaliseren en linkbuilden. Jarenlang was dit de manier om hoog te ranken in Google, maar inmiddels staat deze aanpak op de tocht. Er gebeurt te veel in Google en er zijn te veel ontwikkelingen die beïnvloeden hoe SEO werkt. Waarom vinden we de manier waarop we SEO doen vanzelfsprekend, terwijl door technologie alles om ons heen verandert?
De ontwikkelingen die we zien in Google dwingen ons om ons te bezinnen op een andere aanpak, een andere werkwijze en andere doelstellingen en KPI’s. Zelfs als de standaard werkwijze nog voor jou werkt, moet je alert zijn: het werkt namelijk niet meer voor Google.
In deze sessie neemt Chantal je mee op pad door de ontwikkelingen in SEO en presenteert ze een alternatieve aanpak die tot organisch succes moet gaan leiden. Een aanpak die bij uitstek geschikt is voor B2B-bedrijven, maar ook het fundament zou moeten zijn voor e-commerce spelers.