Digital Marketing Live!

B2B marketing en sales in het AI tijdperk

14:00 30 minutes presentation Stage 7
Hans Molenaar Beeckestijn Business School

B2B organisaties zijn bezig met een enorme inhaalslag. De groei van het aantal marketeers en de inzet van MarTech binnen B2B is ongekend.

Maar met alleen goede digitale marketing kom je er niet. Hoe kun je als B2B marketeer AI inzetten? Hoe kunnen B2B organisaties meer (digitale) waarde toevoegen om te kunnen overleven?

Koplopers investeren in digital sales rooms, klantportalen, B2B e-commerce en AI. Leer in deze sessie van interessante B2B bedrijven zoals Caterpillar, Klockner Metals, Rabobank en Kramp.

Hans Molenaar

Hans Molenaar

Beeckestijn Business School

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School en voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) B2B marketing en salesmanagement posities vervuld.

Gelijktijdige sessies