Digital Marketing Live!

Wees eigenaar van het moment en van je publiek

13:20 30 minutes presentation Stage 5
James Colborn Teads

Als marketeers is het nog nooit zo lastig geweest om een mediacampagne te plannen en te activeren.

De uitdaging is dat we marketeers zijn met producten en diensten waarvan we willen dat consumenten er op schaal en nauwkeurigheid over horen. De realiteit is dat we eigenaar willen zijn van het moment en ons publiek. Dus laten we eens kijken op wie, wanneer en waar je je moet richten.

In deze sessie zal James Colborn onderzoeken hoe het op de eenvoudigste manier bekijken van deze uitdagingen daadwerkelijk tot betekenisvolle resultaten zal leiden. We zullen de directe mogelijkheden onderzoeken om de resultaten van mediacampagnes te beïnvloeden en de complexiteit van het cookieloze ecosysteem achter ons te laten.

James Colborn

James Colborn

Teads

James is een dataleider met meer dan twintig jaar ervaring in de digitale advertentie-industrie. Momenteel is hij Global VP Data bij Teads, waar hij leiding geeft aan een team van data-experts die datagestuurde oplossingen implementeren voor de advertentiepartners van het bedrijf. De huidige en meest dringende focus voor James is het verzekeren van een soepele transitie voor de reclame- en publicatiepartners van Tead via de cookieloze transitie. Voordat hij bij Teads kwam, bekleedde James senior functies bij Microsoft, Verizon, AOL en Yahoo.

Gelijktijdige sessies