Digital Marketing Live!

Hoe je klantdata en marketing automation gebruikt voor een doorlopende klantreis

12:00 30 minutes presentation Stage 7
Mariska van der Burg Geisha Fashion

Slechts 3 jaar geleden opende Geisha de digitale deuren van de webshop geishafashion.eu. Inmiddels staat er een volwassen e-commerce omgeving en is Mariska verkozen tot e-commerce manager van het jaar.

Tijdens deze sessie deelt Mariska haar ervaringen hoe ze direct vanaf het begin klantendata gebruikt om middels e-mailmarketing automation relevant met haar klanten te communiceren.

Wat doe jij als mediakosten beperkt moeten worden, je huidige klanten met moeite aan te zetten zijn tot een tweede aankoop en het gedrag dat klanten vertonen niet past bij jouw merkverhaal. Door te doen, keuzes te maken én door fouten te maken. Leer van de inzichten, maar belangrijker nog; loop na afloop de zaal uit en weet welke keuze jij gaat maken.

Powered by Copernica

Mariska van der Burg

Mariska van der Burg

Geisha Fashion

Mariska werkt als e-commerce manager bij Geisha Fashion. Een functie waarbij zij vooral haar hoofd gebruikt en controle en structuur aanwezig zijn. Mariska is geen traditionele e-commerce manager die dagelijkse de behaalde KPI’s analyseert, maar een e-commerce manager met een hart voor klanten en verbinding mét klanten.

Mariska van der Burg won onlangs de E-commerce Manager Van Het Jaar Award bij de Shopping Awards.

Gelijktijdige sessies