Van traditionele vrachtwagenhandelaar naar internationaal platform
Hoe zorg je er in een traditionele branche voor dat je digitaal transformeert, internationaal uitbreidt en je klantenbestand groeit?
BAS World besloot de spelregels in een conservatieve markt te veranderen en transformeerde van traditionele vrachtwagenverkoper tot internationale online pionier. Met een serieuze digitale focus, een grensverleggend online verkoopplatform en een gerichte marketingstrategie. Het resultaat? Een groeiende onderneming die klanten in meer dan 150 landen weet te bereiken en overtuigen.
Marketing automation is een van de belangrijkste sleutels tot dit succes. Met behulp van meer dan 300.000 geautomatiseerde en gepersonaliseerde e-mails per maand, weten ze de doelgroep telkens weer op de juiste manier te bereiken. Elke e-mail bevat een persoonlijk aanbod in de taal van de ontvanger. Zo slagen ze erin om ook traditionelere klanten mee te nemen in hun digitale transformatie.
Benieuwd naar de kracht van digitale transformatie, de impact van automation en de cruciale rol van marketing in het internationaal schalen van een bedrijf in een traditionele sector? Yoni Liebrecht neemt je mee in het verhaal van BAS World.