Behind the Brand: ontdek de Social Strategy van Albert Heijn en Wehkamp
Social Media Expert Kirsten Jassies gaat samen met Christine van Dijken (Wehkamp) en Karisa Jansen (Albert Heijn) dieper in op hoe grote merken Instagram en TikTok inzetten, en hoe het onderdeel is van hun hele marketingstrategie.
Albert Heijn, met hun vele Instagram- en TikTok-accounts voor zowel het werven van personeel als het delen van creatieve content. En Wehkamp’s overgang van verkoopgerichte naar ‘behind the scenes’-content op TikTok biedt een ander interessant perspectief.
Dit gesprek zal je niet alleen inzicht geven in het beheren van meerdere social media-accounts, maar ook in het constant aanpassen van je content en strategieën aan de hand van wat het platform vraagt en hoe dit zich vertaalt naar concrete resultaten. Je leert direct van de ervaringen en strategieën van de grootste spelers in de branche. We gaan dieper in op het belang van flexibiliteit in je strategie, hoe je succes meet, en wat het je daadwerkelijk oplevert. Vragen stellen mag.