Digital Marketing Live!

Behind the Brand: ontdek de Social Strategy van Albert Heijn en Wehkamp

12:40 30 minutes Stage 3
Kirsten Jassies JustKChristine van Dijken WehkampKarisa Jansen Albert Heijn

Social Media Expert Kirsten Jassies gaat samen met Christine van Dijken (Wehkamp) en Karisa Jansen (Albert Heijn) dieper in op hoe grote merken Instagram en TikTok inzetten, en hoe het onderdeel is van hun hele marketingstrategie.

Albert Heijn, met hun vele Instagram- en TikTok-accounts voor zowel het werven van personeel als het delen van creatieve content. En Wehkamp’s overgang van verkoopgerichte naar ‘behind the scenes’-content op TikTok biedt een ander interessant perspectief.

Dit gesprek zal je niet alleen inzicht geven in het beheren van meerdere social media-accounts, maar ook in het constant aanpassen van je content en strategieën aan de hand van wat het platform vraagt en hoe dit zich vertaalt naar concrete resultaten. Je leert direct van de ervaringen en strategieën van de grootste spelers in de branche. We gaan dieper in op het belang van flexibiliteit in je strategie, hoe je succes meet, en wat het je daadwerkelijk oplevert. Vragen stellen mag.

Kirsten Jassies

Kirsten Jassies

JustK

Kirsten Jassies is social media expert. Ze geeft Instagram- en TikToktrainingen aan  zelfstandigen en bedrijven, zowel overheid, retail als media. Daarnaast deelt ze haar kennis op Instagram, blogs en in boeken. Ze schreef ‘Instaproof’, een inspirerende handleiding voor Instagram, ‘Kick-ass content voor social media’ en ‘Tiktologie’.

Christine van Dijken

Christine van Dijken

Wehkamp

Christine van Dijken is Lead Social bij Wehkamp Retail Group en geeft leiding aan een gedreven en ambitieus social team voor de merken Wehkamp, kleertjes.com en Union River. Vanuit een multi-fascia strategie bouwen ze aan de online zichtbaarheid van deze merken, die elk een eigen aanpak en doelgroep bevatten. Unieke (video)content, opvallende social-campagnes en het inzetten van micro- en nano influencers. Ze weten hun volgers continu te inspireren in een ever evolving social media landschap.

Karisa Jansen

Karisa Jansen

Albert Heijn

Karisa Jansen is manager social media en influencer marketing. Binnen Albert Heijn is zij verantwoordelijk voor de social media strategie (TikTok/Instagram en Facebook) en de inzet van influencers.

Gelijktijdige sessies