Digital Marketing Live!

Tijs Nieuwendijk

Tijs koppelt analytisch vermogen aan een sterke verbeeldingskracht. Dat levert prikkelende ideeën waarmee hij organisaties en mensen in beweging krijgt. Zo bouwt hij mee aan sterke merken. Merken die succesvol zijn omdat ze de klantbehoefte centraal stellen en doen wat

Lees verder

Wouter Aalberse

Binnen Channel Factory EMEA is Wouter en zijn team verantwoordelijk voor de strategische samenwerkingen met een aantal key accounts welke hun online videocampagnes over meerdere landen inzetten. Hiervoor heeft hij diverse rollen vervuld bij de grotere online spelers zoals Meta,

Lees verder

Annabel van Dingenen

Annabel van Dingenen heeft een achtergrond in marketing, e-commerce en retail media. Ze is inmiddels ruim 7 jaar werkzaam bij Jumbo waar ze tot op heden al een aantal successen heeft mogen vieren. Een daarvan is de livegang van handige

Lees verder

Frederik Beerthuis

Frederik werkt drie jaar bij Channel Factory en is daarnaast member van de IAB Programmatic Taskforce. Hiervoor was hij al enthousiast over video en heeft bij SpotX en Traffic4u gewerkt op accounts zoals NS en DPC. Vanuit deze rol heeft

Lees verder

Monique Baats

Monique Baats is Head of Sales Benelux bij digitalAudience. Ze werkt al ruim 25 jaar in de media en heeft haar ervaring opgebouwd bij publishers als DPG Media, Marktplaats en Reed Business/ Elsevier. Waarvan de laatste twintig jaar in digital

Lees verder

Roel Kappelhof

Roel Kappelhof is expert op het gebied van digital performance advertising en e-mailmarketing. Binnen DEA.Amsterdam is hij verantwoordelijk voor key accounts en innovatie binnen het bureau. De afgelopen jaren heeft Roel vele bedrijven geholpen bij het behalen van hun digitale

Lees verder

Rodger Werkhoven

Werkhoven heeft al 30 jaar ervaring in de Nederlandse creatieve industrie als begin 2024 LinkedIn Rodger Werkhoven erkent als 1 van hun Official Voices in Artificial Intelligence. 2022 Werd Werkhoven door OpenAI uitgenodigd om deel te nemen aan een experiment

Lees verder

Nathalie La Verge

Nathalie La Verge leidt de Media & Entertainment sector in Nederland en is directeur binnen de Risk Advisory praktijk van Deloitte met ruim 15 jaar ervaring in risk consulting voor bedrijven in de Technologie, Media & Telecommunicatie (TMT) industrie.

Lees verder

Jacqueline Rutgers

Jacqueline is momenteel werkzaam bij Snap Inc. in Amsterdam, waar ze verantwoordelijk is voor alle marketinginspanningen in de Noord-Europese regio. Ze begon haar carrière bij Heineken in 2013 en heeft zowel in Europa als Afrika gewerkt in verschillende commerciële rollen,

Lees verder

Kate Adams

Kate Adams leidt teams van reclamespecialisten op het gebied van marketingmeting en AI-aangedreven reclame binnen Google. Ze is verantwoordelijk voor het oplossen van de meest complexe uitdagingen voor en met partners en adverteerders in de Benelux en Scandinavische markten.

Lees verder

Bart Koomen

Bart Koomen is een strategische marketingprofessional met ruim acht jaar ervaring in het vakgebied. Bart is momenteel Strategy and Account Director bij Elevate Digital, waar hij verantwoordelijk is voor het ontwikkelen en implementeren van digitale strategieën voor klanten van Elevate.

Lees verder

Ron Simpson

Ron Simpson is een bekroonde creatieve en seriële ondernemer met een onmiskenbaar oog voor marketing, branding en strategie. En een succesvolle verhalenverteller, die meeslepende verhalen schrijft die het publiek boeien en de krantenkoppen veroveren.

Lees verder

Fleur Petiet

Fleur is werkzaam als Partner Manager bij AdCalls, waar ze een cruciale rol speelt in het onderhouden en uitbreiden van de relaties met de beste online marketingbureaus van Nederland. In deze functie werkt Fleur nauw samen met partners en helpt

Lees verder

Maxime Aartsen

Maxime Aartsen is Partner Manager bij AdCalls en helpt bedrijven met hun marketingcampagnes door middel van effectieve datagedreven strategieën. Ze is bekend met veel voorkomende datavraagstukken binnen de online marktetingindustrie heeft een breed netwerk binnen de marketingindustrie.

Lees verder

Tijs Nieuwboer

Tijs Nieuwboer, oprichter van Lerai en docent bij Beeckestijn, specialiseert in AI-implementatie voor bedrijfsinnovatie en -acceleratie. Met een diepe passie voor technologie, innovatie en groei, maakt hij AI toegankelijk voor elk bedrijf, groot of klein. Bij Lerai staat het verhaal

Lees verder

Max Bladt

Max Bladt is een expert op het gebied van programmeren binnen AI-frameworks en het optimaliseren van processen met behulp van generatieve AI. Sinds een jaar is Max bezig met het automatiseren van marketing processen met behulp van AI bij Elevate

Lees verder

Hans Molenaar

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School en voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network,

Lees verder

Gabriela Nouws

Gabriela Nouws is een prijswinnende Art Director en Associate Creative Director bij SuperRebel Agency. Hier is ze verantwoordelijk voor het leiden van het creatieve team en het bedenken van uitgesproken ideeën en spraakmakende campagnes.

Lees verder

Bart Meerdink

Bart Meerdink is Managing Partner bij Beeckestijn Business School en een bevlogen Digital Strategist en AI explorer. Hij heeft een brede achtergrond in digitale marketing en helpt jaarlijks vele bedrijven en deelnemers bij digitale strategie en persoonlijke skills. Ook is

Lees verder

Sonja Loth

Sonja Loth is eigenaar van AI42.Agency en helpt organisaties ontdekken welke kansen, risico’s en ethische vraagstukken AI biedt en dit om te zetten in visie, use cases en sterke concepten en programma’s. Sonja heeft jarenlange ervaring op het snijvlak van

Lees verder

Sander Jacobs

Sander is gespecialiseerd in Search Engine advertising (SEA), Search Engine Optimizing (SEO), Google Analytics, Affiliate marketing, E-mailmarketing, feedmarketing.

Lees verder

Tom Cornelisse

Tom omschrijft zichzelf als een strategisch en analytisch bekwame professional met een scherp oog voor digitale kansen. Hij is getraind om resultaatgericht te werken, met een sterke focus op commerciële mogelijkheden. Daarnaast beschikt hij over een flinke dosis creatieve vaardigheden

Lees verder

David Barens

David heeft bijna twintig jaar ervaring als digital-, social- en contentstrateeg bij Mediacom, Ogilvy en zijn eigen bureau The Social Club. Dat bureau verkocht hij aan Matter. Bij Matter is David onder meer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe diensten

Lees verder

Leanne Hermans

De allerbeste content maken om mensen te bereiken en beraken is voor Leanne de drive in haar werk. Gedreven door data, actualiteit en 24/7 voelsprieten in de maatschappij om te weten te komen welke behoeften er zijn. Met een groot

Lees verder

Judith de Rooij

Judith is een Social Innovator bij MvH Media. Met haar jarenlange ervaring en kennis van social media, staat ze elke dag klaar om innovatieve social mediastrategieën en toepassingen te ontwikkelen. Samen met het social mediateam en innovators, werkt ze aan

Lees verder

Wouter Snieders

Wouter Snieders is Sales Strategy Consultant bij Teamleader Orbit. Voordat Wouter begon met software heeft hij vijftien jaar ervaring opgedaan binnen een agency. Vanuit zijn kennis als Product & Technology Director is hij partner geworden bij Yadera, de voorganger van

Lees verder

Romy Peeters

Romy is in haar rol als manager van de SEA afdeling bij MvH Media verantwoordelijk voor de kwaliteit, innovatie en persoonlijke groei van het team. Daarnaast beheert ze zelf ook een aantal key accounts van MvH Media en is ze

Lees verder

Amber van de Walle

Als Customer Onboarding Coördinator bij Teamleader Orbit speelt Amber al meer dan vier jaar een essentiële rol in het optimaliseren van de workflow- en rapportageprocessen van agencies. Met een schat aan ervaring in het implementeren van Teamleader bij meer dan

Lees verder

Stijn Bergmans

Stijn is dagelijks met een team van tien SEO-specialisten bezig om de organische vindbaarheid van meer dan honderd opdrachtgevers te verhogen. In zijn rol als Head of SEO en Innovatie is hij verantwoordelijk voor het innoveren en door ontwikkelen van

Lees verder

Stephania Karathanasi

Stephania is a Senior Client Partner at Spotify with over 10 years experience in marketing and advertising. In both Australia and Europe, she has supported global and local brands in their quest to become leaders in the digital arena through

Lees verder

Alexis Wrightson

Alexis heeft meer dan tien jaar ervaring in digitale media. De helft van deze tijd werkte hij aan de uitgeverskant. Voordat hij in 2021 bij Quantcast kwam werken bracht hij vijf en een half jaar bij Omnicom door. Waar hij

Lees verder

Paul de Graaf

Paul is sinds 2012 werkzaam als Senior Online Marketing Consultant bij Netprofiler, waar hij klanten helpt meer relevant verkeer binnen te halen via SEO, SEA en social media.

Lees verder

Tom Verboven

Tom heeft een achtergrond in marketing, e-commerce en tech. Bij Cape werkt hij als product owner aan de ontwikkeling van het marketing automation platform, met nadruk op integraties met (advertentie)systemen zoals Google’s Marketing Platform en Meta’s Business Manager.

Lees verder

Paul van der Ven

Als strateeg met een achtergrond in psychologie, combineert Paul marketing met psychologie om de (eind)gebruiker van zijn klanten te begrijpen. Dit gebeurt op een theorie-geïnspireerde, evidence-based manier.

Lees verder

Dusty Hermans

Dusty Hermans werkt als Head of Data & Automation bij Fingerspitz en heeft van jongs af aan een passie voor data. Wat ooit begon bij het bestuderen van de Top 40 en voetbalstatistieken, is inmiddels uitgegroeid tot een functie waarin

Lees verder

Marco van Houdt

Marco van Houdt is ooit gestart als officier bij Defensie, maar maakte in 2016 de overstap naar de mediawereld. In zijn rol bij Ad Alliance leidt Marco digitale strategiën met creativiteit en strategisch inzicht. Buiten zijn werk om geniet Marco

Lees verder

Yoni Liebrecht

Drie jaar geleden begon Yoni bij BAS World om e-mailmarketing op te zetten als onderdeel van hun digitale transformatie. Ze nam het voortouw bij het selecteren en implementeren van een nieuwe E-mail Service Provider (ESP), het inregelen van consent en

Lees verder

Patrick Boshuis

Patrick Boshuis is onderdeel van ALLY, het creatief strategisch label van Ad Alliance. Als AI enthousiasteling is het bedenken en creëren van AI gegenereerde uitingen en onderzoek naar nieuwe ontwikkelingen inmiddels vaste elementen in zijn dagelijkse werkzaamheden.

Lees verder

Robin Blitzblum

Robin Blitzblum is onderdeel van ALLY, het creatief strategisch label van Ad Alliance. Als AI enthousiasteling is het bedenken en creëren van AI gegenereerde uitingen en onderzoek naar nieuwe ontwikkelingen inmiddels vaste elementen in zijn dagelijkse werkzaamheden.

Lees verder

Wendy Bolhuis

Wendy is een Senior Brand Strategist met een achtergrond in brand management consulting. Haar jarenlange kennis en ervaring in Design Management, Brand Implementatie, Corporate Communications, Branding en Marketing maken haar een ware expert in haar vakgebied. Binnen Adwise slaat ze

Lees verder

Boudewijn de Jong

Boudewijn de Jong is eigenaar bij Pink Marketing, Pünktlich en PEXI. In 2015 richtte hij Pink Marketing op vanuit de missie om digitaal betere campagnes te ontwikkelen. Enkele jaren later volgde de oprichting van Pünktlich en PEXI waardoor de bureaugroep

Lees verder

Willem Waardenburg

Willem Waardenburg is een van de oprichters van Pink Marketing, Pünktlich en PEXI. In 2015 richtte hij Pink Marketing op vanuit de missie om digitaal betere campagnes te ontwikkelen. Enkele jaren later volgde de oprichting van Pünktlich en PEXI waardoor

Lees verder

Isabel Spek

Isabel Spek werkt als online marketeer bij Think Yellow. In deze rol ondersteunt ze diverse bedrijven in verschillende stadia van groei bij het implementeren van online marketingstrategieën. Dagelijks streeft ze ernaar om de behoeften van klanten en doelgroepen te begrijpen

Lees verder

Paulus Nabbe

Paulus Nabbe zijn kracht ligt in het tot leven laten komen van merkverhalen. Zijn passie is het doorvertalen hiervan in beeld: van foto- en videografie tot grafisch design en alles daartussen. Met visuele oplossingen die écht passen bij het merk

Lees verder

Jordi Griffioen

Jordi heeft meer dan een decennium ervaring in e-mailmarketing en marketing automation. Als COO van de bureaus RapidSugar en Ematters, helpt hij samen met een team van toegewijde specialisten bekende merken met strategische, technische en creatieve uitdagingen. Jordi’s passie ligt

Lees verder

Pia Riachi

Pia Riachi is een software-ingenieur met een bewezen geschiedenis van werken in de reclame-industrie. In haar huidige rol richt Pia zich op het leveren van maatwerkoplossingen en technisch advies aan adverteerders, reclamebureaus en andere partners van Google. Ze gebruikt haar

Lees verder

Dylan Laseur

Dylan Laseur is de Founder van Flatline Agency en is in vijf jaar tijd van een startup tot marktleider uitgegroeid in het bouwen en laten groeien van Shopify Plus webshops. Tevens is hij een van de aanvoerders van het winstgevend

Lees verder

Mats van Essen

Mats van Essen is een gedreven digitaal marketing strateeg gespecialiseerd in het verder helpen van zijn klanten. Hij helpt in het bepalen van focus en het maken van keuzes. Daarnaast krijgt hij energie van het implementeren van digitale marketing oplossingen

Lees verder

Peter van Wijnaerde

Peter heeft al heel wat kilometers afgelegd in het bureaulandschap. Als strateeg bij Wunderman Thompson, creatief directeur bij The Reference en strategisch directeur bij Untitled Workers Club. Als merkbouwer koos hij echter voor Teamleader. Nu brengt hij leiders van bureaus

Lees verder

Alain de Schutter

Alain is mede-eigenaar van Monkeys & Bananas. Bij de start, zes jaar geleden, was hij ervan overtuigd dat werk en privé beter in balans kunnen zijn bij (marketing) bureaus. Met oog op de toekomst moét dit beter in balans zijn.

Lees verder

Meraux de Schutter

Meraux is social strateeg en mede-eigenaar van Monkeys & Bananas. Zij is verantwoordelijk voor de social strategie van onder andere Centraal Beheer, Praxis en Swiss Sense. Ze is ervan overtuigd dat veel merken onwijs veel te winnen hebben op social

Lees verder

Maxine Woreel

Als Social Advertising Consultant tilt Maxine social media strategieën en campagnes naar een hoger niveau. Met haar positieve instelling zet ze zich dagelijks in voor organisaties als Frontline, Vivium en Foodticket.

Lees verder

Erik Nesselaar

Erik werkt sinds 2021 bij Intergamma als SEA specialist. Hij heeft daarvoor tien jaar aan de bureauzijde gewerkt voor honderden diverse klanten. Bij Intergamma is hij het traject begonnen om de online gedreven advertising om te zetten naar een omnichannel

Lees verder

Marit Hendriksen

Marit Hendriksen vervult sinds 2022 de rol van Digital Marketing Manager bij Joolz. Haar expertise strekt zich uit over traffic acquisitie en retentie, waarbij ze een datagedreven aanpak hanteert in een organisatie die sterk hecht aan brand en offline interacties.

Lees verder

Tim Schouten

Tim Schouten is al zeven jaar actief op het snijvlak van Customer Success en Marketing in Software. Hierin traint, adviseert en begeleidt hij zowel klanten als agencies nationaal en internationaal om het maximale uit marketing te halen. Sinds twee jaar

Lees verder

Marten Dames

Marten Dames is als lead consultant en disciplinehoofd verantwoordelijk voor het realiseren van groei door het opstellen en uitrollen van data gedreven lead nurture en retentie strategieën via Marketing Automation campagnes. Hij is dol op creatieve oplossingen om campagnes optimaal

Lees verder

Neil Patel

Neil Patel is co-founder van NP Digital. De Wall Street Journal noemt hem een topbeïnvloeder op internet. Forbes zegt dat hij tot de top tien marketeers behoort en Entrepeneur Magazine zegt dat hij een van de honderd meest briljante bedrijven

Lees verder

Florien Harmsma

Florien is expert op het gebied van full-funnel performance marketing en online mediaplanning. Met jarenlange ervaring heeft ze talloze B2C- en B2B-opdrachtgevers geholpen bij het ontwikkelen en uitvoeren van succesvolle digitale campagnes, via programmatic buying en op social media-platformen.

Lees verder

James Colborn

James is een dataleider met meer dan twintig jaar ervaring in de digitale advertentie-industrie. Momenteel is hij Global VP Data bij Teads, waar hij leiding geeft aan een team van data-experts die datagestuurde oplossingen implementeren voor de advertentiepartners van het

Lees verder

Harald Lamberts

Harald was ruim tien jaar actief in de corporate wereld toen hij in 2011 Essense heeft opgericht. Hij bouwde het uit tot een hands-on Customer Experience bureau met een team van 45 mensen. Sinds 2022 focust hij zich puur op

Lees verder

Sophie van Balen

Sophie van Balen is de oprichter van mmoire. Sophie vindt het belangrijk om meer awareness en waardering voor ons reuk zintuig te creëren. Dat doet ze niet alleen door het maken van aromatische parfums, maar ook door educatie en storytelling

Lees verder

Christine van Dijken

Christine van Dijken is Lead Social bij Wehkamp Retail Group en geeft leiding aan een gedreven en ambitieus social team voor de merken Wehkamp, kleertjes.com en Union River. Vanuit een multi-fascia strategie bouwen ze aan de online zichtbaarheid van deze

Lees verder

Karisa Jansen

Karisa Jansen is manager social media en influencer marketing. Binnen Albert Heijn is zij verantwoordelijk voor de social media strategie (TikTok/Instagram en Facebook) en de inzet van influencers.

Lees verder

Laura Šarenac

Laura Šarenac is Merkstrateeg bij Redkiwi. Vanuit deze functie helpt zij startende en bestaande ondernemingen bij het identificeren en pakkend verwoorden van hun onderscheidend vermogen. Met bewezen tactieken vanuit storytelling en neuromarketing formuleert zij strategische positioneringen voor merken en unieke

Lees verder

Tim van Es

Tim van Es, Marketing Manager bij Redkiwi, versterkt de merkidentiteit en -zichtbaarheid van Redkiwi en zijn labels in zowel B2B- als B2C-markten. Met expertise in content management en een focus op de nieuwste marketingtrends, ontwikkelt hij o.a. doelgerichte campagnes die

Lees verder

Reinoud Wolff

Reinoud Wolff is Chief Strategy Officer bij Redkiwi en een ervaren marketingstrateeg en ondernemer die de laatste tien jaar meer dan 250 bedrijven en instellingen hielp waaronder Talpa, SLAM!, Big Green Egg, Tomorrowland met strategisch positioneren. Hij leerde het vak

Lees verder

Arjen Heida

Arjen Heida helpt retailers (en andere ‘non-traditional publishers’), adverteerders en tech vendors op het gebied van Retail & Commerce Media, met als drijfveer waardecreatie en het volwassener maken van de markt. Tot eind 2022 was Arjen werkzaam als Managing Director

Lees verder

Nanet Beumer

Nanet Beumer is hoofd digital, marketing en campagnes bij het Rijksmuseum. Sinds 2019 leidt ze een digitaal team en ontwikkelde ze een digitale strategie, inclusief een storytelling platform en online specials zoals de virtuele tour ‘masterpieces up close’ en een

Lees verder

Erik Lauwen

Erik heeft acht jaar ervaring in CRO en Analytics rollen bij verschillende grote organisaties. Daardoor heeft hij grote kennis van UX, kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Passie, daadkracht en nieuwsgierigheid naar de klant staan centraal in zijn werkwijze om data-gedreven en

Lees verder

Jaap Jacobs

Jaap Jacobs is growth marketeer, bekend als ondernemer van award-winnend marketingbureau Fingerspitz. Sinds 2012 is Jaap vergroeid met het kantoor. Hij zag Fingerspitz uitgroeien naar bureau van serieus formaat. Fingerspitz won vier keer beste bureau van Nederland en tal van

Lees verder

Lukas Roeling

Lukas is een digitaal strateeg bij Redkiwi. De afgelopen jaren heeft Lukas bedrijven geholpen bij het verwezenlijken van hun digitale roadmap. Hij zet zich dagelijks in om de behoeften van klanten, prestatieverbeteringen en doelstellingen inzichtelijker te maken middels performance branding.

Lees verder

Jeroen de Graaf

Jeroen de Graaf is inmiddels meer dan twintig jaar actief in de digitale wereld. In het verleden heeft Jeroen gewerkt voor Tom Tailor, Betty Barclay, Prenatal, V&D, Vomar supermarkten en sinds 2018 voor Ematters. Aan de klant zijde heeft Jeroen

Lees verder

Mariska van der Burg

Mariska werkt als e-commerce manager bij Geisha Fashion. Een functie waarbij zij vooral haar hoofd gebruikt en controle en structuur aanwezig zijn. Mariska is geen traditionele e-commerce manager die dagelijkse de behaalde KPI’s analyseert, maar een e-commerce manager met een

Lees verder

Rick Hoving

Rick Hoving is een ervaren e-commerce professional die als voormalig manager e-commerce bij het Japanse sportmerk ASICS leiding gaf aan de impactvolle digitale transformatie in EMEA. Onlangs maakte Rick de overstap naar de bureauwereld. Als hoofd E-Commerce Strategie bij iO

Lees verder

Tim van der Galiën

Tim heeft een passie voor het opbouwen van betekenisvolle en duurzame relaties tussen merken en mensen. Als directeur Customer Transformation bij frog (onderdeel van Capgemini Invent) werkt hij met wereldwijde merken op het gebied van (digitale) marketing, personalisatie & klantervaring.

Lees verder

Rogier van Driezum

Rogier van Driezum is Product Lead Digital bij ING. Zijn team heeft een end-to-end verantwoordelijkheid voor leadgeneratie hypotheken. Door calculators te bouwen op platforms van derden, zoals bijvoorbeeld Funda, genereren ze relevante inzichten voor klanten en genereren ze traffic naar

Lees verder

Kitty Neuhaus-Bakker

Kitty is Lead Client Partner bij Pinterest. Vanuit een achtergrond bij Dentsu media agency als Social Advertising Director, was zij de tweede Pinterest werknemer die werd aangenomen in Nederland. Hiermee heeft zij Pinterest zien ontwikkelen van een inspiratie platform naar

Lees verder

Gido Andriessen

Gido Andriessen, de programmatic DOOH-guru van Vistar Media. Dagelijks praat hij met lokale en internationale marketeers over hoe ze de nieuwste technologieën en slimme strategieën kunnen gebruiken om consumenten beter te bereiken en DOOH in hun digitale media plannen te

Lees verder

Berjan Velderman

Berjan is linkbuilding expert en eigenaar van Publisher Place. Na jarenlang gewerkt te hebben als SEO specialist bij een online marketing agency, begon hij Publisher Place met het doel om linkbuilding transparanter en gemakkelijker te maken. Zijn doel is om

Lees verder

Sytse Kooistra

Sytse is een merkdenker pur sang. Met zijn ruim vijftien jaar ervaring in creatieve en strategische rollen bij bureaus helpt hij merken de juiste keuzes te maken en de superkracht van creativiteit te omarmen.

Lees verder

Niek Custers

Niek werkt inmiddels drie jaar bij ZIGT en heeft hiervoor bij Mediabrands gewerkt. Tijdens zijn carrière heeft hij altijd in de Programmatic dienstverlening gewerkt. Inmiddels is hij Programmatic Director. Niek heeft altijd een grote binding met het onderwerp duurzaamheid. Op dit

Lees verder

Willemijn Vader

Willemijn heeft ruim twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Vanuit de kracht van verhalen geeft ze strategisch advies aan bedrijven over merkidentiteit, marketing en content. Ze is oprichter van de Story Marketing Academy en leert professionals met verbeeldingskracht en

Lees verder

Lucas Vos

Lucas Vos is een Senior Conversion Specialist met meer dan 11 jaar ervaring, met name in de media. Hij werkt sinds 2019 bij RTL Nederland en heeft sinds die tijd een experimenteercultuur van de grond af aan opgebouwd. Door zijn

Lees verder

Leonard Bukenya

Als partner bij Aimforthemoon, benut Leonard zijn 20 jaar ervaring in ondernemerschap om organisaties te inspireren tot het creëren van nieuwe producten, diensten of business modellen. Met een focus op moonshot denken stuurt hij aan op baanbrekende projecten die de

Lees verder

Weiwei Liu-Schroeder

Weiwei is Data & Measurement Lead bij Google. In haar rol richt ze zich op webanalyses, privacygerichte oplossingen en first party data. Ze heeft dertien jaar ervaring met zoek- en displaymarketing in meerdere regio’s in Europa en Azië. Ze heeft

Lees verder

Bart Santing

Bart is data scientist bij OHRA. Hij wordt gedreven door zijn eigen nieuwsgierigheid en krijgt veel energie vanuit samenwerking met anderen.

Lees verder

Max Pinas

Max is bedreven is in het navigeren op het snijvlak van CX, media en AI en de veranderende voorkeuren van Gen Z. Met een veelzijdige carrière weet hij creativiteit naadloos te vermengen met technologische knowhow. Gepassioneerd door het benutten van

Lees verder

Emily Golverdingen

Emily is E-commerce Specialist bij GroupM Nexus. Zij bevindt zich hier midden in het snelgroeiende landschap van Retail Media. Hier werkt zij met klanten zoals Unilever dagelijks aan de optimale implementatie van Retail Media. Met haar team is ze veelal

Lees verder

Phil Cowdell

Phil trad in 2022 in dienst bij Channel Factory als Global Chief Strategy Officer. Hij is verantwoordelijk voor Strategie, Product, Marketing en Salesondersteuning. Voorheen verdeelde Phil zijn carrière tussen de reclame-industrie en overheidszaken. Op het gebied van reclame heeft hij

Lees verder

Dorian Sayazi Crespo Gonzalez

Dorian is a passionate CRO specialist, with extensive experience in AB testing, user research and data analysis. She has a bachelor’s degree in Mechatronic Engineering and later pursued a master’s degree in Digital Business and Innovation. After working in her

Lees verder

Nienke Borra

Nienke Borra is 2 jaar werkzaam bij Jumbo Retail Media en geeft als media adviseur advies aan adverteerders binnen de drinks categorie. Voor Jumbo was Nienke werkzaam bij verschillende retailers uit diverse branches waaronder Coolblue en Etos. Nienke over Retail

Lees verder

Marian Pronk

Marian Pronk is een businesscoach. Haar focus ligt op het begeleiden en inspireren van professionals in hun persoonlijke en professionele groei. Als gediplomeerd coach bouwt ze voort op de ervaring die ze heeft opgedaan als interim-manager bij verschillende corporates in

Lees verder

Andrew Mooijman

Andrew is een ervaren Senior Consultant gespecialiseerd in digitale transformaties en het ontwikkelen en innoveren van business modellen en klantproposities. Met een bewezen staat van dienst als interim- en innovatiemanager. Andrew realiseert impactvolle veranderingen en benut daarbij graag de nieuwste

Lees verder

Rick Dronkers

Rick Dronkers is een digital marketeer en analytics specialist in hart en nieren. Begonnen als autodidact met eigen affiliate websites en sinds 2009 als consultant actief. Oprichter van Data to Value, een remote agency met de focus op data collectie,

Lees verder

Maartje Blijleven

Maartje Blijleven is bestseller auteur, keynote spreker en al meer dan twintig jaar digital community strateeg voor bedrijven zoals Endemol, KLM, Peugeot, Deloitte en Facebook. Ze staat bekend als de ‘queen of communities’ en hielp honderden ondernemers en professionals om

Lees verder

Ingmar de Lange

Ingmar is merkstrateeg. Hij is een voorloper rond merkbouwen in het digitale tijdperk. Zijn boek “Sterk Digitaal Merk” werd gekozen als het beste marketingboek van 2022 door de PIM Marketing Literatuurprijs. Ingmar hielp meer dan 100 merken met hun strategie.

Lees verder

Frank de Vries

Frank de Vries is jurist bij DDMA, de branchevereniging voor marketing en data. Bij DDMA ondersteunt hij leden in de volle breedte: van post, telemarketing, email, tot digital advertising, – measurement en AI. Hij heeft het in bijzonder aandacht voor

Lees verder

Karin Schut

Karin Schut is ervaren onderzoeker en projectleider op het gebied van media en communicatie. Zij was als directeur van VINEX verantwoordelijk voor het Nederlandse Online Bereiksonderzoek en nauw betrokken bij de transitie van de bereiksonderzoeken voor kijken, lezen, luisteren en

Lees verder