Digital Marketing Live!

Programma

Scroll naar beneden voor het interactieve programma met informatie per sessie.

Of download het programma hier!

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
10:00 - 10:30Een nieuw tijdperk van Pinterest is aangebrokenPinterestKitty Neuhaus-Bakker
10:40
10:40 - 11:10Ben jij nog wel van meerwaarde voor je merk in tijden van gen ai?OpenAI Talks!Rodger Werkhoven
11:20
11:20 - 11:50Maximalisatie van kansen in Web 4.0 voor ondernemers en marketeersNP DigitalNeil Patel
12:00
12:00 - 12:30SEO & Big Data: winnen in Google én andere platformen (zoals TikTok) a.d.h.v. SEO-dataMvH MediaStijn Bergmans
12:40
12:40 - 13:10Het succesverhaal achter de best bezochte tentoonstelling ooit in het RijksmuseumRijksmuseumNanet Beumer
13:20
13:20 - 13:50AI herdefinieert de spelregels voor merkenZelfstandigMax Pinas
14:00
14:00 - 14:30The brand safety dilemma, how to move from harmful to helpfulChannel FactoryPhil Cowdell
14:40
14:40 - 15:10Hyperfocus: meer rendement met minder werkFingerspitzJaap Jacobs
15:20
15:20 - 15:50De golven van personalisatie volgens INGINGRogier van Driezum
16:00
16:00 - 16:30Panel over AI’s toekomst in marketingElevate DigitalTamer Saglambilek
Stage 2
10:00
10:00 - 10:30Maak je merk digitaal sterk met vijf cruciale inzichtenMountviewIngmar de Lange
10:40
10:40 - 11:10How do you jump from Marketing/Data Analyst or Channel Owner into CRO?SamsungDorian Sayazi Crespo Gonzalez
11:20
11:20 - 11:50Hoe je bedrijven helpt sneller te groeien met merkdenken en marketingThink YellowIsabel Spek
12:00
12:00 - 12:30Zes do’s and don’ts om online autoriteit te vergaren in het AI-tijdperkPublisher PlaceBerjan Velderman
12:40
12:40 - 13:10Bereik de omnichannel klant op de juiste plek, moment en boodschapJumbo Retail MediaNienke Borra
13:20
13:20 - 13:50Is Retail Media nou een hype of een trend?Stoa StrategyArjen Heida
14:00
14:00 - 14:30Drie doorslaggevende pijlers van SEA om je concurrentie te verslaanMvH MediaRomy Peeters
14:40
14:40 - 15:10Realiseer een hogere ROAS door advertenties te koppelen aan offline aankopenEDMMark Wilmont
15:20
15:20 - 15:50Een kijkje in de marketingkeuken van SnapchatSnap Inc.Jacqueline Rutgers
16:00
16:00 - 16:30Hoe doorbreek je mythes die je tegenhouden om te gaan experimenteren?RTL NederlandLucas Vos
Stage 3
10:00
10:00 - 10:30Digital Ad Spend Study 2023: groei van vijf procentDeloitteNathalie La Verge
10:40
10:40 - 11:10Storytelling als key-element: het verkopen van een experiencemmoireSophie van Balen
11:20
11:20 - 11:50Marktaandeel gestabiliseerd? Hunkemöller blijft groeien door de juiste keuzes te makenOrangeValleySander Jacobs
12:00
12:00 - 12:30Succesvol blijven targetten zonder third-party cookiesNetprofilerFlorien Harmsma
12:40
12:40 - 13:10Behind the Brand: ontdek de Social Strategy van Albert Heijn en WehkampJustKKirsten Jassies
13:20
13:20 - 13:50Geen kosten maken, wel groei laten zien. Hoe doe je dat?Geisha FashionMariska van der Burg
14:00
14:00 - 14:30Succesvolle B2B strategieën met gebruik van MarTech: innovatie en groeiLeadscopeMarten Dames
14:40
14:40 - 15:10Hoe een stuiterbal je merk succesvoller kan makenKaliberSytse Kooistra
15:20
15:20 - 15:50Positief verrassen binnen de personalisatie-paradoxOHRABart Santing
16:00
16:00 - 16:30AI & social media: van contentcreatie tot data-analyseTraffic BuildersMaxine Woreel
Stage 4
10:00
10:00 - 10:30Redkiwi: na performance marketing is het tijd voor performance brandingRedkiwiLukas Roeling
10:40
10:40 - 11:10AI is as good, as your data isEmatters Data en Marketing engineersJeroen de Graaf
11:20
11:20 - 11:50Brand building als sleutel tot B2B-succes: tools, technologie en leadsFlatline AgencyDylan Laseur
12:00
12:00 - 12:30Digital Out of Home in een omnichannel strategieVistar MediaGido Andriessen
12:40
12:40 - 13:10De magie van interactieve e-mailmarketing.RapidSugarJordi Griffioen
13:20
13:20 - 13:50Nieuwe tijden in SEO: een andere aanpak dan je hebt geleerdSEO- en contentstrateegChantal Smink
14:00
14:00 - 14:30De grootste zonde van het internetQuantcastAlexis Wrightson
14:40
14:40 - 15:10Branding vs. Performance: de ultieme clash in de digitale wereldAdwiseWendy Bolhuis
15:20
15:20 - 15:50AI in Actie: Toekomst van Werk en Innovatieve ErvaringenBeeckestijn Business SchoolTijs Nieuwboer
16:00
16:00 - 16:30Van traditionele vrachtwagenhandelaar naar internationaal platformBAS WorldYoni Liebrecht
Stage 5
10:00
10:00 - 10:30Duurzaamheid in Digital Advertising: de oorzaak en de oplossingZIGTNiek Custers
10:40
10:40 - 11:10Inzichten uit de Agency Benchmark 2024TeamleaderPeter van Wijnaerde
11:20
11:20 - 11:50KwikFit’s succes op social; branding én performance met dezelfde euroMonkeys & BananasAlain de Schutter
12:00
12:00 - 12:30De impact van AI op de toekomst van data-analyse.AdCallsFleur Petiet
12:40
12:40 - 13:10Deze digital en AI skills heb je nodig om bij te blijvenBeeckestijn Business SchoolBart Meerdink
13:20
13:20 - 13:50Own the audience, own the moment!TeadsJames Colborn
14:00
14:00 - 14:30Audio for brands: trends that drive culture and shape the futureSpotifyStephania Karathanasi
14:40
14:40 - 15:10Om beroemd te worden, moet je dapper zijnSuperRebel GroupGabriela Nouws
Stage 6
10:00
10:00 - 10:30Maak de belofte waar: een praktisch CX-management frameworkEssenseHarald Lamberts
10:40
10:40 - 11:10Ontdek Ontdek de kracht van hyperlokale marketing met New York PizzaNetprofilerPaul de Graaf
11:20
11:20 - 11:50Succesformule van JOOLZ: Branding Meets Performance door Billy GraceJoolzMarit Hendriksen
12:00
12:00 - 12:30Een blik over de betaalmuur: creëer impact in het online videolandschapAd AllianceMarco van Houdt
12:40
12:40 - 13:10Digital advertising: waarom de impact nog steeds heel beperkt isPink Marketing, Pünktlich en PEXIWillem Waardenburg
13:20
13:20 - 13:50De Contentmarketing Revolutie: ‘What’s next?!’Matter Content AgencyLeanne Hermans
14:00
14:00 - 14:30Customer Chemistry Framework: hoe je duurzame klantrelaties bouwt in de digitale wereldFingerspitzErik Lauwen
Stage 7
10:00
10:00 - 10:30Nieuwe toepassingen voor bekende reclametactiekenGoogleWeiwei Liu-Schroeder
10:40
10:40 - 11:10De kracht van online communitiesWe love communitiesMaartje Blijleven
11:20
11:20 - 11:50Voorbij de hype: zo start jij met AI in je organisatieBeeckestijn Business SchoolSonja Loth
12:00
12:00 - 12:30Hoe je klantdata en marketing automation gebruikt voor een doorlopende klantreisGeisha FashionMariska van der Burg
12:40
12:40 - 13:10Storytelling 2.0: hoe je als merk over alle kanalen blijft opvallenStory Marketing AcademyWillemijn Vader
13:20
13:20 - 13:50De toekomst van AI in je marketingmix: over de regels en kansenDDMAFrank de Vries
14:00
14:00 - 14:30B2B marketing en sales in het AI tijdperkBeeckestijn Business SchoolHans Molenaar
15:20
15:20 - 15:50Van crisis tot conversie: het Guided Selling succesverhaal van ASICSiORick Hoving
16:40
16:40 - 17:10Een Marketing Datawarehouse bouwen op Google Cloud PlatformData to ValueRick Dronkers
ROUNDTABLES
Roundtable 1
Roundtable 2
Roundtable 3
Roundtable 4
Roundtable 5
Roundtable 6
Roundtable 7
Roundtable 8
ROUNDTABLES
Roundtable 9
Roundtable 10
Roundtable 11
Roundtable 12
Roundtable 13
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 1
10:40
10:40 - 11:05Doeltreffend EK-inhaakvideo’s maken met behulp van AlAd AlliancePatrick Boshuis
11:20
11:20 - 11:45Doeltreffend EK-inhaakvideo’s maken met behulp van AlAd AllianceRobin Blitzblum
12:15
12:15 - 12:40Doeltreffend EK-inhaakvideo’s maken met behulp van AlAd AlliancePatrick Boshuis
13:00
13:00 - 13:25Doeltreffend EK-inhaakvideo’s maken met behulp van AlAd AllianceRobin Blitzblum
Roundtable 2
10:40
10:40 - 11:05Hoe ontwikkel je een effectieve digitale marketing strategie?NetprofilerMats van Essen
11:20
11:20 - 11:45Hoe ontwikkel je een effectieve digitale marketing strategie?NetprofilerMats van Essen
12:15
12:15 - 12:40Hoe ontwikkel je een effectieve digitale marketing strategie?NetprofilerMats van Essen
13:00
13:00 - 13:25Hoe ontwikkel je een effectieve digitale marketing strategie?NetprofilerMats van Essen
Roundtable 3
10:40
10:40 - 11:05Hoe ver ga jij voor de laagste prijs op YouTube?Channel FactoryFrederik Beerthuis
11:20
11:20 - 11:45Hoe ver ga jij voor de laagste prijs op YouTubeChannel FactoryWouter Aalberse
12:15
12:15 - 12:40Hoe ver ga jij voor de laagste prijs op YouTube?Channel FactoryFrederik Beerthuis
13:00
13:00 - 13:25Hoe ver ga jij voor de laagste prijs op YouTubeChannel FactoryWouter Aalberse
13:40
13:40 - 14:05Hoe ver ga jij voor de laagste prijs op YouTube?Channel FactoryFrederik Beerthuis
14:55
14:55 - 15:20Hoe ver ga jij voor de laagste prijs op YouTube?Channel FactoryFrederik Beerthuis
15:30
15:30 - 15:55Hoe ver ga jij voor de laagste prijs op YouTubeChannel FactoryWouter Aalberse
Roundtable 4
10:40
10:40 - 11:05De rol van data in geautomatiseerde Google Ads campagnes.MvH MediaRomy Peeters
11:20
11:20 - 11:45De rol van data in geautomatiseerde Google Ads campagnes.MvH MediaRomy Peeters
12:15
12:15 - 12:40De rol van data in geautomatiseerde Google Ads campagnes.MvH MediaRomy Peeters
13:00
13:00 - 13:25De rol van data in geautomatiseerde Google Ads campagnes.MvH MediaRomy Peeters
13:40
13:40 - 14:05Optimaliseer voor social search, social media is de nieuwe zoekmachineMvH MediaJudith de Rooij
14:20
14:20 - 14:45Optimaliseer voor social search, social media is de nieuwe zoekmachineMvH MediaJudith de Rooij
14:55
14:55 - 15:20Optimaliseer voor social search, social media is de nieuwe zoekmachineMvH MediaJudith de Rooij
15:30
15:30 - 15:55Optimaliseer voor social search, social media is de nieuwe zoekmachineMvH MediaJudith de Rooij
Roundtable 5
13:40
13:40 - 14:05In gesprek met Neil Patel: navigeren door het digitale landschapNP DigitalNeil Patel
14:20
14:20 - 14:45In gesprek met Neil Patel: navigeren door het digitale landschapNP DigitalNeil Patel
14:55
14:55 - 15:20In gesprek met Neil Patel: navigeren door het digitale landschapNP DigitalNeil Patel
15:30
15:30 - 15:55In gesprek met Neil Patel: navigeren door het digitale landschapNP DigitalNeil Patel
Roundtable 6
13:40
13:40 - 14:05Customer journey management en data-gedreven CXEssenseHarald Lamberts
14:20
14:20 - 14:45Customer journey management en data-gedreven CXEssenseHarald Lamberts
14:55
14:55 - 15:20Customer journey management en data-gedreven CXEssenseHarald Lamberts
15:30
15:30 - 15:55Customer journey management en data-gedreven CXEssenseHarald Lamberts
Roundtable 7
13:40
13:40 - 14:05Innovatie en connectie: voorbij de trends met Redkiwi en Mr. AldrichRedkiwiTim van Es
14:20
14:20 - 14:45Innovatie en connectie: voorbij de trends met Redkiwi en Mr. AldrichRedkiwiTim van Es
14:55
14:55 - 15:20Innovatie en connectie: voorbij de trends met Redkiwi en Mr. AldrichRedkiwiLaura Šarenac
15:30
15:30 - 15:55Innovatie en connectie: voorbij de trends met Redkiwi en Mr. AldrichRedkiwiTim van Es
Roundtable 8
13:40
13:40 - 14:05Jij denkt dat jouw Google Ads account goed staat? Wij denken van nietDEA.AmsterdamRoel Kappelhof
14:20
14:20 - 14:45Jij denkt dat jouw Google Ads account goed staat? Wij denken van nietDEA.AmsterdamRoel Kappelhof
14:55
14:55 - 15:20Jij denkt dat jouw Google Ads account goed staat? Wij denken van nietDEA.AmsterdamRoel Kappelhof
15:30
15:30 - 15:55Jij denkt dat jouw Google Ads account goed staat? Wij denken van nietDEA.AmsterdamRoel Kappelhof
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 9
13:40
13:40 - 14:05Hoe gebruik je je eigen klantdata voor marketingdoeleinden?digitalAudienceMonique Baats
14:20
14:20 - 14:45Hoe gebruik je je eigen klantdata voor marketingdoeleinden?digitalAudienceMonique Baats
14:55
14:55 - 15:20Hoe gebruik je je eigen klantdata voor marketingdoeleinden?digitalAudienceMonique Baats
15:30
15:30 - 15:55Hoe gebruik je je eigen klantdata voor marketingdoeleinden?digitalAudienceMonique Baats
Roundtable 10
10:40
10:40 - 11:05Aan de slag met een CDP?FingerspitzPaul van der Ven
11:20
11:20 - 11:45Hoe haal ik het maximale uit mijn CDP?FingerspitzDusty Hermans
12:15
12:15 - 12:40Aan de slag met een CDP?FingerspitzPaul van der Ven
13:00
13:00 - 13:25Hoe haal ik het maximale uit mijn CDP?FingerspitzDusty Hermans
13:40
13:40 - 14:05Aan de slag met een CDP?FingerspitzDusty Hermans
14:20
14:20 - 14:45Hoe haal ik het maximale uit mijn CDP?FingerspitzDusty Hermans
14:55
14:55 - 15:20Aan de slag met een CDP?FingerspitzPaul van der Ven
15:30
15:30 - 15:55Hoe haal ik het maximale uit mijn CDP?FingerspitzDusty Hermans
Roundtable 11
13:40
13:40 - 14:05Hoe je bedrijven helpt sneller te groeien met merkdenken en marketingThink YellowIsabel Spek
14:20
14:20 - 14:45Hoe je bedrijven helpt sneller te groeien met merkdenken en marketingThink YellowIsabel Spek
14:55
14:55 - 15:20Hoe je bedrijven helpt sneller te groeien met merkdenken en marketingThink YellowIsabel Spek
15:30
15:30 - 15:55Hoe je bedrijven helpt sneller te groeien met merkdenken en marketingThink YellowIsabel Spek
Roundtable 12
10:40
10:40 - 11:05Inzichten in essentiële KPI’s voor agenciesTeamleaderAmber van de Walle
11:20
11:20 - 11:45Inzichten in essentiële KPI’s voor agenciesTeamleaderAmber van de Walle
12:15
12:15 - 12:40Inzichten in essentiële KPI’s voor agenciesTeamleaderAmber van de Walle
13:00
13:00 - 13:25Inzichten in essentiële KPI’s voor agenciesTeamleaderAmber van de Walle
13:40
13:40 - 14:05Hoe verhoog ik de omzet per medewerker binnen mijn agency?TeamleaderWouter Snieders
14:20
14:20 - 14:45Hoe verhoog ik de omzet per medewerker binnen mijn agency?TeamleaderWouter Snieders
14:55
14:55 - 15:20Hoe verhoog ik de omzet per medewerker binnen mijn agency?TeamleaderWouter Snieders
15:30
15:30 - 15:55Hoe verhoog ik de omzet per medewerker binnen mijn agency?TeamleaderWouter Snieders
Roundtable 13
10:40
10:40 - 11:05AI voor volledige slimme automatisering van SEO- en SEA-campagnesElevate DigitalMax Bladt
11:20
11:20 - 11:45AI voor volledige slimme automatisering van SEO- en SEA-campagnesElevate DigitalMax Bladt
12:15
12:15 - 12:40AI voor volledige slimme automatisering van SEO- en SEA-campagnesElevate DigitalMax Bladt
13:00
13:00 - 13:25AI voor volledige slimme automatisering van SEO- en SEA-campagnesElevate DigitalMax Bladt
13:40
13:40 - 14:05AI voor volledige slimme automatisering van SEO- en SEA-campagnesElevate DigitalMax Bladt
14:20
14:20 - 14:45AI voor volledige slimme automatisering van SEO- en SEA-campagnesElevate DigitalMax Bladt
14:55
14:55 - 15:20AI voor volledige slimme automatisering van SEO- en SEA-campagnesElevate DigitalMax Bladt
15:30
15:30 - 15:55AI voor volledige slimme automatisering van SEO- en SEA-campagnesElevate DigitalMax Bladt