Digital Marketing Live!

Een Marketing Datawarehouse bouwen op Google Cloud Platform

16:40 30 minutes Stage 7
Rick Dronkers Data to Value

Marketing wordt steeds technischer en technologie wordt steeds gemakkelijker te gebruiken. Met de gegevensexport van Google Analytics 4 naar BigQuery hebben we nu eindeloze mogelijkheden om ons eigen “Marketing Datawarehouse” op Google Cloud Platform te bouwen.

In deze sessie laat Rick Dronkers zien wat hij de afgelopen vijf jaar heeft geleerd bij het bouwen van Marketing Datawarehouse-oplossingen voor zijn klanten. Hij zal het hebben over tracking aan de serverzijde, gegevensopname in BigQuery, query-orkestratie met Dataform en nog veel meer.

Verwacht een tactisch en technisch gesprek vol interessante tips en tricks (en links).

Rick Dronkers

Rick Dronkers

Data to Value

Rick Dronkers is een digital marketeer en analytics specialist in hart en nieren. Begonnen als autodidact met eigen affiliate websites en sinds 2009 als consultant actief. Oprichter van Data to Value, een remote agency met de focus op data collectie, data transformatie en data activatie dat werkt voor internationale klanten als CASIO, WeTransfer en RVShare.

Gelijktijdige sessies