Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor meer online resultaat
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je meer resultaat uit je website, app of online campagne.
In deze sessie krijg je concrete en makkelijk toepasbare tips, gebaseerd op jaren praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.
Daarnaast zie je hoe Allianz de conversie verhoogt met het toepassen van bewezen gedragspsychologie, ontdek je wat het krachtigste beïnvloedingswapen is en leer je hoe je ChatGPT gebruikt om meer impact te maken.
Je loopt gegarandeerd naar buiten met inspiratie waar je vandaag nog mee aan de slag kunt om meer resultaat te halen met jouw website, app of online campagne.
De inzichten komen onder andere uit Online Invloed, de beststeller van Bas Wouters en Joris Groen. Zij lanceerden het boek in 2020 en wonnen al snel de prijs van het beste marketing studieboek. Het boek is inmiddels vertaald in het Engels, Duits, Chinees, Thais en Russisch.