Digital Marketing Live!

Winning in the age of the empowered consumer | Align your (online) strategy to meet the expectations of the empowered consumer

10:40 30 minutes presentation Stage 4
Jonneke Heins-Mouwen GfK

Hoe kun je overleven en gedijen als de enige zekerheid onzekerheid is? Consumenten zijn bevoegd en veeleisender dan ooit. Technologie is de katalysator geweest voor die verandering in elke branche. Het stuurt of beïnvloedt bijna elke promotiecampagne, customer journey, aankoopbeslissing en merkbinding.

Wij geloven dat data en geavanceerde analyses zekerheid kunnen bieden in deze snel veranderende wereld, waardoor u een beter inzicht krijgt in consumentengedrag, attitudes, waarden en emoties.

Jonneke Heins-Mouwen

Jonneke Heins-Mouwen

GfK

Jonneke Heins-Mouwen is senior consultant bij GfK. Sinds 2011 werkzaam bij GfK, daarvoor bij meerdere andere bedrijven gewerkt in onderzoeks-, sales- en consultancy functies. Afgestudeerd in economische en sociale psychologie.

GfK bevindt zich in de positie om gegevens vanuit allerlei bronnen, waaronder onze eigen unieke bronnen, te gebruiken om onmisbare voorspellende inzichten over consumentengedrag en de markt te verkrijgen en daar vervolgens aanbevelingen over te doen.

We bieden innovatieve, analytische oplossingen om antwoord te geven op belangrijke zakelijke vragen op het gebied van consumenten, markten, merken en media – nu en in de toekomst. Als analytische partner garanderen wij onze klanten over de hele wereld ‘Growth from Knowledge’.

Gelijktijdige sessies