Digital Marketing Live!

When the World is Your Playground: Campagnes Managen op Globaal én Lokaal Niveau

16:00 30 minutes presentation Stage 7
Joep Coopmans KLMEelco van de Wiel Cape

Ontdek hoe KLM, actief in 60+ markten, effectief campagnemanagement op grote schaal bereikt. Leer hoe ad lokalisatie in verschillende talen soepel verloopt, ondanks de complexiteit van vele stakeholders en content-feedbackrondes. Ontdek hoe automatisering de last van ad lokalisatie verlicht en efficiency bevordert. Word geïnspireerd om campagnemanagement op wereldwijde schaal te optimaliseren en te excelleren in een competitieve digitale omgeving.

Joep Coopmans

Joep Coopmans

KLM

Joep leads the campaign and creative teams at KLM’s Digital marketing department. KLM’s presence in 60+ markets demands a globally recognizable brand message with local relevance. A challenge enabled by Cape solutions.

Eelco van de Wiel

Eelco van de Wiel

Cape

Eelco drives new innovations in a quickly changing market by combining the latest technologies in the field of (social) media, e-commerce, marketing and data analysis. Next to Cape, he founded multiple digital companies, such as LiveWall and its various sub-brands.

Gelijktijdige sessies