Digital Marketing Live!

Wedden op real-time relevancy: dynamisch adverteren op basis van data

16:40 30 minutes Stage 2
Eric Waardenburg Toto (Nederlandse Loterij)

Met een jaarlijks aanbod van 50.000 sportevenementen, waarvan de quoteringen dagelijks gemiddeld 250 keer veranderen, staat Toto voor een uitdaging om met een relevant aanbod aan producten te adverteren. Eric Waardenburg vertelt hoe dit wordt gerealiseerd d.m.v. een volledig dynamische en geautomatiseerde strategie, gebouwd rondom het principe ‘real-time relevancy’, waarin data een sleutelrol speelt.

Eric Waardenburg

Eric Waardenburg

Toto (Nederlandse Loterij)

Eric Waardenburg is zijn carrière begonnen bij Expand Online en is binnen het online team van de Nederlandse Loterij sinds januari 2017 verantwoordelijk voor de online strategie van Toto.

Met Toto zijn we online enorme stappen aan het zetten op het gebied van data driven online marketing, met als belangrijkste doelstelling de toename van online media-effectiviteit.

Gelijktijdige sessies