Digital Marketing Live!

Waarom ‘meten is weten’ niet voldoende blijkt voor NLZIET

14:40 30 minutes Stage 2
Seleste van Hoesel-Huijgen NLZIETYouri Harmsen Adeptiv

Sinds de lancering van NLZIET in 2014 stijgt het aantal proefabonnees maandelijks. Dit klinkt mooier dan het is; voor veel proefabonnees bleef het bij de eerste gratis maand. Hoe zorg je ervoor dat abonnees blijven? Niet alleen meten en weten, maar ook goed luisteren en interactie opzoeken bleken de sleutel tot verandering. Tipje van de sluier? De gemiddelde kijktijd binnen de proefmaand bleek een grote correlatie te hebben met de conversie naar een betaald abonnement

Seleste van Hoesel-Huijgen

Seleste van Hoesel-Huijgen

NLZIET

Seleste is sinds 2014 werkzaam bij NLZIET, waarbij de focus ligt op het behoud van abonnees. Een heel andere tak van sport dan e-commerce waar ze eerder in werkzaam was.

Youri Harmsen

Youri Harmsen

Adeptiv

Youri is 10 jaar werkzaam in de online wereld aan zowel bureau- als klantzijde. Na focus op programmatic advertising te hebben gehad bij Landal GreenParks, is Youri sinds kort werkzaam bij Adeptiv. Hier werkt hij voor diverse adverteerders om ze mee te nemen in de wereld van data driven marketing.

Gelijktijdige sessies