Digital Marketing Live!

Van onderbuikgevoel naar strategisch e-mailplan: zo word je succesvol binnen 2 jaar!

16:40 30 minutes Stage 5
Marlies Kamphuis Kees Smit Tuinmeubelen i.s.m. CopernicaJasmijn Hemersma Adwise i.s.m. Copernica

Doordat e-mailmarketing bij Kees Smit Tuinmeubelen in het begin op onderbuikgevoel werd ingezet, scoorde het beneden verwachting. Daarom ontwikkelden ze, samen met Adwise, een strategisch plan voor de komende twee jaar. Hieruit volgde een gerichte aanpak voor het versturen van nieuwsbrieven en zijn diverse relevante e-mailcampagnes opgezet. Het resultaat: de database is met ruim 260% gegroeid en de omzet uit e-mail met meer dan 400%! Marlies en Jasmijn delen het succesverhaal tijdens deze presentatie.

Marlies Kamphuis

Marlies Kamphuis

Kees Smit Tuinmeubelen i.s.m. Copernica

Marlies is sinds 2017 e-mailmarketeer bij Kees Smit Tuinmeubelen. Na haar afstudeerperiode is ze zich daar verder gaan ontwikkelen. Ze heeft een passie voor het opzetten en optimaliseren van e-mailcampagnes. Door het bedenken van creatieve content, scherp te blijven en groei te realiseren, blijft e-mailmarketing voor haar keer op keer een uitdaging!

Jasmijn Hemersma

Jasmijn Hemersma

Adwise i.s.m. Copernica

Jasmijn heeft als Head of E-mail ruim 7 jaar ervaring met dit medium. Ze is jarenlang e-mailmarketeer geweest bij o.a. Drukwerkdeal.nl, is genomineerd geweest tot e-mail professional van het jaar en schrijft blogs voor Marketingfacts. Bij Adwise adviseert ze opdrachtgevers hoe meer resultaat te behalen met e-mailmarketing en automation.

Gelijktijdige sessies