Digital Marketing Live!

Van losse flarden naar volwassen: digitally mature marketing automation

16:40 30 minutes presentation Stage 6
Menno Worst Maileon

Werk jij voor je marketing automation of werkt je marketing automation voor jou? Het antwoord is misschien anders dan je verwacht. Dat komt omdat ondanks alle efforts veel bedrijven toch met losse flarden schieten en hun (email) marketing automation niet optimaal voor ze laten werken. Daarom is de vraag, wat is een ‘digitally mature’ strategie, waar liggen kansen en hoe volwassen is (en blijft) jouw marketing automation?

Menno Worst

Menno Worst

Maileon

Menno richtte in 2019 Maileon Benelux op, samen met zijn compagnon Bjorn van Breemen. In de huidige aanbieders van e-mail marketing automation software misten Bjorn en Menno altijd wel wat. Maileon is dan ook opgericht vanuit deze frustratie en gegroeid uit behoefte. Voor de oprichting van Maileon bekleedde Menno verschillende directierollen (o.a. Marvia, Adeptiv (Yourzine en Searchresult) en Bizcuit), daarnaast is hij lid van de Commissie E-mail van de DDMA. 

Gelijktijdige sessies