Digital Marketing Live!

Van klanten naar fans: tips uit de sportmarketing

15:20 30 minutes presentation Stage 6
Menno Worst Maileon

Hoe zorgen sportclubs voor toegevoegde waarde aan supporters en fans? Door de doelgroep en de bijbehorende customer journey door en door te (leren) kennen. Zo zorgt bijvoorbeeld de Eredivisie ervoor dat de kennis over supporters en fans de marketing aandrijft. Dé manier om hier vervolgens resultaten mee te behalen? Directe communicatie. Ontdek in deze sessie tips uit sportmarketing die je als marketeer direct in jouw branche in kan zetten.

Menno Worst

Menno Worst

Maileon

Menno richtte in 2019 Maileon Benelux op, samen met zijn compagnon Bjorn van Breemen. In de huidige aanbieders van e-mail marketing automation software misten Bjorn en Menno altijd wel wat. Maileon is dan ook opgericht vanuit deze frustratie en gegroeid uit behoefte. Voor de oprichting van Maileon bekleedde Menno verschillende directierollen (o.a. Marvia, Adeptiv (Yourzine en Searchresult) en Bizcuit), daarnaast is hij lid van de Commissie E-mail van de DDMA.

Gelijktijdige sessies