Digital Marketing Live!

Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken

11:20 30 minutes presentation Stage 4
Mark van Linden CruyffOrry van de Zuidwind TrustpilotRogier Anink Cruyff

In deze presentatie van Trustpilot en Cruyff wordt duidelijk hoe Cruyff met het gebruik van service- en product reviews op Trustpilot zijn klanten inzet als brand ambassadors. Hierdoor kreeg onder andere hun conversie een enorme boost. Een succesverhaal over samenwerking en het activeren van Cruyff’s eigen online community en fans via Trustpilot.

Mark van Linden

Mark van Linden

Cruyff

Mark van Linden (26) is sinds 2019 verantwoordelijk voor de e-commerce afdeling van Cruyff. Sinds zijn komst is het merk ruim 200% in omzet gestegen. Samen met het team is hij continu op zoek naar verbeteringen aan hun e-commerceplatform.

Orry van de Zuidwind

Orry van de Zuidwind

Trustpilot

Orry, als customer succes manager, adviseert klanten over hoe ze beoordelingen kunnen toepassen in hun strategie en algehele bedrijfsvoering. Hij helpt klanten het meeste voordeel te halen uit hun online beoordelingen. Door het optimaliseren van processen, het verbeteren van de klantenservice, het vergroten van de traffic en het opbouwen van een geweldige online reputatie.

Rogier Anink

Rogier Anink

Cruyff

Omnichannel retail solution architect met voorliefde voor Ecommerce en focus op Customer data, marketing automation en Customer journey.

Gelijktijdige sessies