Digital Marketing Live!

The war for attention: time well spent

11:20 30 minutes presentation Stage 1
Bernard de Vreede Marktplaats | 2dehands

Veel consumenten zien advertising jammer genoeg als een noodzakelijk kwaad en een ‘waste of their time’. Toch schotelen we als marketeers onze prospects en klanten elke dag weer meer prikkels en triggers voor. Bernard de Vreede van Marktplaats en 2ememain/2dehands laat zien dat dit ook anders kan. Hij deelt zijn visie over de belangrijke rol die merken en marketeers kunnen spelen in het vergroten van het succes van consumenten. Door met technologie en personalisatie keuzestress te verlagen. Van Waste of time naar Time well spent.

De Vreede laat zien hoe Marktplaats en 2dehands met slimme combinaties van relevante boodschappen mensen niet langer maar juist korter op het platform laat komen. En dat terwijl ze nog steeds de kick of accomplishment voelen.

 

Bernard de Vreede

Bernard de Vreede

Marktplaats | 2dehands

Bernard houdt zich bezig met de commerciële datastrategie van Marktplaats/2dehands/2ememain.

Hij is 6+ jaar actief in de wereld van digitale media & advertising en heeft in verschillende rollen gezeten bij o.a. Hearst Magazines, OLX & Platform161.

Gelijktijdige sessies