Digital Marketing Live!

The hyper engaged customer: probabilistische en deterministische data

11:20 30 minutes presentation Stage 3
Jeroen de Graaf Ematters

Wat een heerlijke buzzwords om te gebruiken. Terwijl je alleen wilt weten welke data je minimaal nodig hebt en wanneer je die verkrijgt binnen je customer journey. Want het gaat immers om een betere engaged customer en het realiseren van een conversie. Jeroen van Ematters vertelt je graag meer over de golden profile in relatie tot de customer journey.

Jeroen de Graaf

Jeroen de Graaf

Ematters

Jeroen de Graaf is inmiddels meer dan 18 jaar actief in de online wereld. In het verleden heeft Jeroen gewerkt voor o.a. Score, Prenatal, V&D, Vomar supermarkten, Oxyma en sinds 2018 voor Ematters, het marketing automation bureau in Amsterdam. Aan de klantzijde heeft Jeroen de basis gelegd voor e-commerce strategie en de bijbehorende customer journey implementatie (intern & extern). Vandaag de dag is hij verantwoordelijk voor de algemene zaken en strategische keuzes die Ematters intern en bij haar klanten maakt. Hiernaast is Jeroen gediplomeerd expert in lichaamstaal of ook wel bodylanguage.

Gelijktijdige sessies