Digital Marketing Live!

The Future of CRO!

12:00 30 minutes presentation Stage 6
Tim Thijsse OrangeValleyRicardo Acuña Martín Heineken ExperienceHarm Rutten OrangeValley

Hoe Heineken Experience invulling geeft aan een toekomstbestendige CRO strategie, gedreven door data en waarin de klant, de customer experience en de techniek steeds belangrijker worden. Het bouwen van een testcultuur in de organisatie is een essentieel onderdeel, dit vraagt om een goede strategie!

Tim Thijsse

Tim Thijsse

OrangeValley

In een steeds meer technologie-gedreven markt is het belangrijker dan ooit om als merk een sterk onderscheidend vermogen te hebben en een goede relatie met de klant op te bouwen. Dit kan worden bereikt door een sterke focus op de customer experience en het creëren van een sterk merkimago. We geven inzicht in ‘the future of CRO’ met een case van Heineken Experience en hoe zij gezorgd hebben voor een echte data driven testcultuur.

Heineken Experience is hét museum, met meer dan 1 miljoen bezoekers per jaar over het biermerk Heineken en de brouwerij, gevestigd in de voormalige Heineken Brouwerij in Amsterdam.

Tim Thijsse, OrangeValley
Senior CRO & Customer Experience Consultant

Ricardo Acuña Martín

Ricardo Acuña Martín

Heineken Experience

In een steeds meer technologie-gedreven markt is het belangrijker dan ooit om als merk een sterk onderscheidend vermogen te hebben en een goede relatie met de klant op te bouwen. Dit kan worden bereikt door een sterke focus op de customer experience en het creëren van een sterk merkimago. We geven inzicht in ‘the future of CRO’ met een case van Heineken Experience en hoe zij gezorgd hebben voor een echte data driven testcultuur.

Heineken Experience is hét museum, met meer dan 1 miljoen bezoekers per jaar over het biermerk Heineken en de brouwerij, gevestigd in de voormalige Heineken Brouwerij in Amsterdam.

Ricardo Acuña Martín, Heineken Experience
Digital Marketing Specialist & Digital Transformation Lead

Harm Rutten

Harm Rutten

OrangeValley

In een steeds meer technologie-gedreven markt is het belangrijker dan ooit om als merk een sterk onderscheidend vermogen te hebben en een goede relatie met de klant op te bouwen. Dit kan worden bereikt door een sterke focus op de customer experience en het creëren van een sterk merkimago. We geven inzicht in ‘the future of CRO’ met een case van Heineken Experience en hoe zij gezorgd hebben voor een echte data driven testcultuur.

Heineken Experience is hét museum, met meer dan 1 miljoen bezoekers per jaar over het biermerk Heineken en de brouwerij, gevestigd in de voormalige Heineken Brouwerij in Amsterdam.

Harm Rutten, OrangeValley
CRO & Customer Experience Consultant

Gelijktijdige sessies