Digital Marketing Live!

The first-party data strategy you need to support omnichannel customer experiences and employee experiences

12:40 30 minutes presentation Stage 4
Jan Hendrik Fleury DDMA

Je kunt de inspirerende cases die je ziet bij Digital Marketing Live niet uitvoeren als je data en technologie niet op orde zijn. Als je positieve klantervaringen wilt bieden is toegang tot en slim gebruik van first-party een vereiste. Jan Hendrik laat de visie DDMA visie zien en deelt cases en concrete aanpak over:

– De elementen van een data- en technologiestrategie

– De functies van een Customer Data Platform

– Privacy-compliant verzamelen van klantdata met de juiste ‘value exchange’ met de klant

– Gebruik van first-party in advertising

– Hoe je effectief samenwerkt en tegelijk de employee experience verbetert

Jan Hendrik Fleury

Jan Hendrik Fleury

DDMA

Naast zijn rol bij DDMA is Jan Hendrik is ook Director bij Crystalloids en gespecialiseerd in data en technologiestrategie, data & analytics, data clouds en agile marketing en IT organisatie besturing. Hij schrijft en spreekt daarnaast ook over het datagedreven marketing vak.

Gelijktijdige sessies