Digital Marketing Live!

Taking Conversational AI to the next level

16:40 30 minutes presentation Stage 3
Badal Marhé InterpolisMaureen Bosch Achmea

Met de komst van vele Conversational AI oplossingen is het ontwikkelen van een chatbot, voice assistent of zelfs digital human toegankelijker geworden. Dat wil niet zeggen dat het eenvoudig is om goede dialogen te ontwikkelen. De meeste bots hebben het vaak fout en worden onvoldoende doorgetraind op herkenning van de klantvraag.

Ik deel hoe je gecontroleerd kunt groeien met dialogen die je blijft trainen, met als doel de klant echt verder helpen. Bij Interpolis gaan we ook online in dialoog met klanten, waarbij we willen helpen met meer dan alleen het beantwoorden van vragen. Onze digitale assistent weet wie je bent, begrijpt je situatie, stuurt gepersonaliseerde berichten en zal ook 24/7 taken voor je kunnen uitvoeren. Zodat jij weer kunt focussen op wat echt belangrijk is.

Je zal ervaren hoe wij door klein te beginnen steeds verder zijn ontwikkeld naar een sterke ambitie om Conversational AI te integreren naar meer klantreizen.

Think big, start small…

Badal Marhé

Badal Marhé

Interpolis

Badal Marhé is Conversational Specialist bij Interpolis. Na zijn studie is hij aan de slag gegaan als Online Marketeer bij VvAA. Vervolgens heeft hij bij Achmea deelgenomen aan een Digital Marketing Talentship, in dat traject heeft hij een basis gelegd aan de AI chatbot van Interpolis. Ook heeft hij voor Centraal Beheer mooie campagnes opgezet in Digital Advertising. Inmiddels teruggekeerd bij Interpolis gaat hij verder met ‘unfinished business’, de doorontwikkeling van Conversational AI via Chat, Voice en Digital Humans.

Maureen Bosch

Maureen Bosch

Achmea

Na haar master Artificial Intelligence is Maureen aan de slag gegaan als NLP-specialist bij Achmea. Ze werkt mee aan AI chat- en voice oplossingen voor Interpolis. Hierin is ze verantwoordelijk voor het ontwerpen, bouwen en beheren van de conversational flow.

Gelijktijdige sessies