Digital Marketing Live!

Snickers Hunger Games: hoe creeer engagement onder millennials als je 80 jaar oud bent?

13:20 30 minutes presentation Stage 1
Marie-Ange Vaessen Mars

You’re not you when you’re hungry! Hoe communiceer je dit naar jongens uit de mobile generation die online constant geëntertaind willen worden, maar niet zitten te wachten op advertenties? Door hun duim te gijzelen en het populaire Instagram Stories te “hacken”. Hierbij maakten we gebruik van het hold-to- pause mechanisme. Door video content te combineren met deze slimme Instagram ‘hack’, veranderden Instagram Stories in 7 Instagram Games. Het ‘hacken’ van Instagram Stories naar Instagram Games is een unieke vondst en zorgde direct voor een nieuwe vorm van interactie én impact. Dit maakte van The Hungry Games een interactieve content-campagne die naast Instagram ook via Snapchat en Facebook compleet inspeelde op het gedrag van jongeren. Marie-Ange Vaessen de doelstellingen, aanpak en de resultaten van deze unieke en hongermakende campagne.

Marie-Ange Vaessen

Marie-Ange Vaessen

Mars

Marie-Ange Vaessen heeft als marketeer ruime ervaring binnen de FMCG branche en werkt sinds vijf jaar bij Mars. Als
Marketing Manager is zij bij Mars verantwoordelijk voor het brand management en de ontwikkeling van de merken Snickers, Twix, Mars, Bounty en Balisto. Ze was met haar team verantwoordelijk voor de recente Snickers Hunger Games campagne.

Gelijktijdige sessies