Digital Marketing Live!

Schieten met hagel of 700% groei door marketing automation?

11:20 30 minutes Stage 7
Jacco Bouw WebpowerLeon van der Kolk Mijndomein

Interactieve ads, video’s, social, blogs: ook jij haalt alles uit de kast om indruk te maken op jouw potentiële klant. Jouw investeringen aan de voorkant lopen daardoor snel op, terwijl je tijd om de klant voor je te winnen, steeds kleiner wordt. Schiet je aan de voorkant niet gewoon met hagel? In deze interactieve presentatie en klantcase nemen Jacco Bouw van Webpower en Leon van der Kolk van Mijndomein, de grootste en meest bekende hostingprovider van Nederland, je mee naar de achterkant. Hoe kun je de marketing automation-game spelen? Zij vertellen hoe een krachtige joker een groei van ruim 700% realiseerde. Hoe kun jíj deze pion inzetten? Een interessante case met praktische lessen en toepassingen waarmee iedere marketeer meteen aan de slag kan. En waarmee óók de inspanningen aan de voorkant ineens een stuk interessanter zijn.

Jacco Bouw

Jacco Bouw

Webpower

Jacco Bouw, oprichter van Webpower in 1999, is een ondernemer pur sang. In zijn professionele carrière heeft Jacco zich gericht op het ontwikkelen van de e-mailmarketing automation industrie in Nederland en China. Dit leidde o.a. tot toekenning van de Nederlandse EMMA Award en de Online Media Man. Ook is hij een van de Nederlandse Wereldveroveraars.

Leon van der Kolk

Leon van der Kolk

Mijndomein

Leon van der Kolk is als senior marketing expert een belangrijke spil in het disciplinaire team van Mijndomein. Als marketeer ziet hij de noodzaak van het automatiseren van marketing- en salesprocessen en wist hij met kleine investeringen grote resultaten te behalen. Met zijn nuchtere aanpak inspireert hij graag andere organisaties ook een (next) step te zetten in marketing automation.

Gelijktijdige sessies