Digital Marketing Live!

Programmatic DOOH – measuring is key

16:40 30 minutes presentation Stage 5
Diederick Ubels Sage+ArcherPien Laumans MeMo²Mink Zwolsman Global Media & Entertainment

Hoe effectief is programmatic DOOH voor je merk? Dit kunnen wij nu voor het eerst echt inzichtelijk maken door de combinatie van meerdere databronnen. In deze presentatie wordt aan de hand van enkele casestudies het effect van DOOH aangetoond. Hoe wordt DOOH nu eigenlijk programmatic ingekocht en wat zijn precies de mogelijkheden?

Diederick Ubels

Diederick Ubels

Sage+Archer

Sage+Archer’s CEO Diederick Ubels bouwt met zijn companions al 10+ jaar aan een state-of-the-art programmatic infrastructuur voor location-based advertising. Hij bekleedde jarenlang de voorzittersstoel van de VIA Taskforce Mobile. Sinds 2019 drijft hij met het Sage+Archer platform de programmatic innovatie in de out-of-home industrie aan – Europees wijd.

Pien Laumans

Pien Laumans

MeMo²

Pien is Strategy Consultant bij MeMo2, een rol waarin ze dagelijks de grootste Nederlandse adverteerders adviseert over hoe zij hun mediabudgetten nóg effectiever en efficiënter kunnen inzetten. 

Haar achtergrond in Out-of-Home advertising en gedrevenheid om nieuwe inzichten te vergaren motiveren haar: hoe kunnen we door middel van nieuwe, innovatieve onderzoeksmethodes antwoord geven op de mediavraagstukken van 2022?

Mink Zwolsman

Mink Zwolsman

Global Media & Entertainment

Met een landelijk netwerk van 3.000 schermen bij supermarkten, tankstations, winkelcentra, langs de weg en op straat bereikt Global heel Nederland. DOOH maakt het adverteerders mogelijk om verschillende doelgroepen te bereiken en zichtbaar te zijn op het juiste moment, op de juiste locatie aan de juiste doelgroep, met de juiste boodschap. 

Gelijktijdige sessies