Digital Marketing Live!

Polestar x Woven Studio x Stedelijk Museum Amsterdam

15:20 30 minutes presentation Stage 1
Valéry Gresnigt Polestar

Hoe communiceer je een complexe sustainability boodschap op basis van een data gedreven insight via een content partnership?

In een snel veranderende wereld waar sustainability een buzzwoord is, zoeken merken naar manieren om hun sustainability boodschap te verspreiden. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Wat is eigenlijk sustainability?

Na 2 jaar voorbereiding lanceerde Polestar in oktober een partnership met een kunstenaar en een museum om in de aankomende jaren haar innovatie, sustainability en design positionering neer te zetten.

Valéry Gresnigt

Valéry Gresnigt

Polestar

Valéry is een creatieve marketing strateeg. Zijn ervaring in Brand Building, Marketing, PR en Events heeft hij opgedaan bij bedrijven zoals L’oréal, Pernod Ricard, Tele2 en Vice.

Als Head of Marketing & PR bij Polestar is hij van A tot Z verantwoordelijk voor alle marketingcommunicatie rondom de lancering van een nieuw digital first automerk in Nederland.

Gelijktijdige sessies