Digital Marketing Live!

Personal media, the next best thing to stand out?

10:00 30 minutes presentation Stage 4
Mark Hoekx GekkeMarkieRob Hoekx SmoareEugene Hendrikx Fantube.me

Dagelijks worden we geconfronteerd met videos van merken en artiesten op social media. Het is dan wel ’social’. maar vaak verreweg van persoonlijk. Hoe kunnen merken en artiesten content creëren dat persoonlijker is en veel mensen bereikt?

Aan de hand van een aantal Europese & Amerikaanse voorbeelden wordt er ingegaan op het fenomeen ‘gepersonaliseerde content’. Ook zal Fantube samen met YouTubers MarkHoekx & Smoare ingaan op het bedenken en creëren van branded viral content, met als voorbeeld case: DubbelFrisss 2018 zomer campagne.

Mark Hoekx

Mark Hoekx

GekkeMarkie

Mark Hoekx is samen met zijn tweeling broer Rob Hoekx een van de eerste YouTube content creators van Nederland. Samen zijn ze het YouTube kanaal Smoare begonnen. Drie jaar geleden heeft Mark zijn eigen YouTube kanaal gelanceerd genaamd Gekke Markie waarmee hij al meer dan 525.000 abonnees heeft behaald. De broers maken wekelijks videos waarin ze veel reizen, katte kwaad uithalen en natuurlijk veel lol hebben.

Rob Hoekx

Rob Hoekx

Smoare

Rob Hoekx is samen met zijn tweeling broer Mark Hoekx een van de eerste YouTube content creators van Nederland. Rob is samen met zijn broer en twee vrienden (Yvo & Niels) het YouTube kanaal Smoare begonnen, waarmee ze inmiddels al meer dan 525.000 abonnees hebben. Rob is een adrenaline junk die sinds zijn 18e zijn skydive licentie heeft behaald en bijna maandelijks uit een vliegtuig springt. Op Smoare worden wekelijks videos geupload waarin de jongens reizen, katte kwaad uithalen en natuurlijk veel lol hebben.

Eugene Hendrikx

Eugene Hendrikx

Fantube.me

Eugene Hendrikx is een jonge ondernemer en mede-oprichter van het personal media platform ’Fantube.me’. De afgelopen 5 jaar is hij nauw betrokken geweest bij de groei van Enzo Knol & NikkieTutorials.

Gelijktijdige sessies