Digital Marketing Live!

Pearle – Hoe behoud je vertrouwen in een disruptieve markt?

11:20 30 minutes Stage 4
Lisanne van Midden Pearle Opticiens i.s.m ACHTUNG!Sven Vening ACHTUNG!, onderdeel van Dentsu Aegis Network

De opticien markt staat op zijn kop. Nieuwe (online) spelers breken de markt open met lage prijzen. Is een lage prijs de belangrijkste drijfveer voor de consument? En hoe ga je daar mee om als merk uit de gevestigde orde? In deze sessie legt Pearle uit hoe zij toegevoegde waarde biedt aan de consument om vertrouwen te behouden.

Lisanne van Midden

Lisanne van Midden

Pearle Opticiens i.s.m ACHTUNG!

Lisanne initieert, ontwikkelt en optimaliseert social content voor Pearle Opticiens om de customer journey flow van de consument te verbeteren. Daarnaast houdt zij zich bezig met bewustwordings- en PR-campagnes zoals Back to School, Buiten de Pixels en Vuurwerkbrillen.

Sven Vening

Sven Vening

ACHTUNG!, onderdeel van Dentsu Aegis Network

Sven Vening is een toegewijde Business Director / Interactive Strategic consultant met een brede kennis van ATL communicatie, digitale (sociale) media en online advertising wereld. Hij heeft vele interactieve campagnes geleid in de Entertainment, Automotive, Financial en Fast moving consumer goods industrie.

Gelijktijdige sessies