Digital Marketing Live!

Panel: De cookie verdwijnt. En nu?

15:20 30 minutes presentation Stage 4
Eliëtte Vaal The Data LawyersAuke Boersma Auke Boersma ConsultancyJeroen Veldhoen FD Mediagroep

Het feit dat nu ook Google stopt met het gebruik van third party cookies zet het digitale landschap flink op z’n kop, net als het leven van de digital marketeer. Retargeting, analytics & conversion tracking, A/B-testen en personalisatie zullen nooit meer hetzelfde zijn. Wat zijn de alternatieven en hoe verhouden deze zich tot privacy en wetgeving?

Eliëtte Vaal

Eliëtte Vaal

The Data Lawyers

Voordat Eliëtte in mei 2020 The Data Lawyers oprichtte, was zij ruim 10 jaar (2009-2019) en haar eigen onafhankelijke kantoor (2019-2020) werkzaam als IT- en privacyadvocaat bij het internationale advocatenkantoor AKD. Tijdens haar studie aan de afdeling Sociale Wetenschappen van de Universiteit Nijmegen raakte ze geïnteresseerd in het begrip privacy en de effecten daarvan op de samenleving en sindsdien is ze gepassioneerd door het privacyrecht.

Auke Boersma

Auke Boersma

Auke Boersma Consultancy

Auke Boersma is >20 jaar actief in de online advertising industrie. Als CEO van Adcombi fungeert Auke op het spanningsveld tussen communicatie, commercie en innovatie, met als specialisme: hyperlocal-technologie. Auke heeft een voorliefde voor programmatic advertising, targeting en het verbinden van merken en consumenten.
In zijn rol als CEO van Auke Boersma Consultancy adviseert hij bedrijven in media. Ad-tech, mar-tech en digitale advertising op het gebied van groei en expansie.

Jeroen Veldhoen

Jeroen Veldhoen

FD Mediagroep

Jeroen Veldhoen geeft leiding aan het Data & Analytics team bij FD Mediagroep en stimuleert datagedreven werken in de organisatie. Is gek op complexe, technische uitdagingen maar houdt altijd de business waarde in het oog.

Gelijktijdige sessies