Digital Marketing Live!

Our vision to a data driven digital approach at Philips Television

12:40 30 minutes presentation Stage 1
Ortwin Verreck OrangeValleyMartijn Smelt TP Vision

TPVISION is de fabrikant van Philips Televisies en richt zich met haar digital marketing op het stimuleren van de verkoop van Philips Televisies op het hogere segment in de markt. Door de inzet op een data driven aanpak, waarbij zowel de branding campagnes als de performance campagnes centraal zijn opgezet, geanalyseerd en geoptimaliseerd, is in meer dan 15 landen in Europa de groei van de verkoop enorm toegenomen.

Ortwin Verreck

Ortwin Verreck

OrangeValley

Ortwin Verreck is Managing Director bij OrangeValley. Na zijn twee studies Informatica en Bestuurlijke informatiekunde heeft hij ruime ervaring opgedaan als managementadviseur. Ortwin heeft daarna diverse management en directiefuncties vervuld. Ortwin is verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van OrangeValley en MetaDimensions en adviseert opdrachtgevers van OrangeValley over online marketingstrategieën en businessmodellen.

Martijn Smelt

Martijn Smelt

TP Vision

Martijn Smelt is Chief Marketing Officer (CMO) bij TP Vision, de fabrikant van Philips Televisies. In zijn 20-jarige loopbaan in binnen- en buitenland, in functies variërend van Product Manager tot Marketing Director voor Philips en TP Vision, heeft hij uitgebreide internationale (e-)retail ervaring opgedaan alsook in verandermanagement en business development.

Gelijktijdige sessies