Digital Marketing Live!

Opel: eCRM on Steroids, een Customer Journey van websitebezoek tot verkochte auto’s

10:40 30 minutes Stage 5
Wouter Theijsmeijer Ematters

Op welke manier brengt Opel al haar klanten en geïnteresseerden in kaart, in hun reis tot aanschaf van een auto? Wat zijn de beste momenten om een consument aan te spreken en met welke tone of voice heb je succes? Data is key, maar welke data is leidend? Data alleen is niet genoeg, data is niets waard zonder excellente executie. Een presentatie met veel onderwerpen; eCRM, e-mail, Feyenoord, on-site personalisatie, cookies en natuurlijk GDPR.

Wouter Theijsmeijer

Wouter Theijsmeijer

Ematters

Wouter Theijsmeijer heeft een rijke historie als internetondernemer. In 2003 was hij als een van de eerste in Nederland actief met SEA. In 2007 startte hij met Ematters, de data en marketing engineers uit Amsterdam. Ematters bestaat uit enthousiaste eCRM en data marketing professionals.

Gelijktijdige sessies