Digital Marketing Live!

Navigating the Future: digital growth stimuleren door te experimenteren

13:20 30 minutes presentation Stage 1
Bjarn Brunenberg TomTom

Bij TomTom stappen we over naar een SaaS-bedrijf. Waar velen ons kennen van navigatieapparatuur die op de voorruit van de auto is geplakt, maken wij een enorme verschuiving van hardware naar apps. Een snel rijdende CRO-trein die volledig nieuwe uitdagingen in de wereld van apps tegenkomt, terwijl hij een organisatiecultuur opbouwt die gericht is op groei en experimenteren.

Bjarn Brunenberg

Bjarn Brunenberg

TomTom

Bjarn is een Nederlandse jongen die gek is op CRO, A/B-testen en experimenteren. Je kent hem misschien van zijn grootste hits: “Let’s test it”, “Can you back it up with Data“, en “Nee, het veranderen van de kleur van een knop is geen AB-testen”.

Hij is momenteel CRO & Experiment Lead bij TomTom, verantwoordelijk voor het stimuleren van groei binnen zijn e-commerce team. En winnaar Experimenteer Cultuurprijzen 2022.

Gelijktijdige sessies