Digital Marketing Live!

Naïf succesvol in e-commerce door gepersonaliseerde contentstrategie

16:40 30 minutes Stage 7
Boudewijn de Jong Pink MarketingKarlijn Horning Naïf

Naïf is een van de snelst groeiende merken in babyverzorging. De visie? Een wereld waar microplastics niet te vinden zijn in een baby bad en waar wordt gekozen voor de beste ingrediënten.

Naast retail is Naïf’s eigen website een belangrijk afzetkanaal. Hoe kan Naïf haar merkbelofte – iedere ouder in Nederland helpen – doorvoeren in haar e-commerce strategie? Een nieuwe blik op content en conversie waardoor zowel merkbekendheid als sales een boost kregen. 

Boudewijn de Jong

Boudewijn de Jong

Pink Marketing

Boudewijn is de oprichter van Pink Marketing (a P3 company). Pink Marketing is een van de grootste onafhankelijke digitale mediabureaus van Nederland.

Karlijn Horning

Karlijn Horning

Naïf

Karlijn is verantwoordelijk voor online media inzet bij Naïf Care, een Nederlandse B-Corp in babyverzorging en zonbescherming.

Gelijktijdige sessies