Digital Marketing Live!

Meer loyale klanten door een omnichannel, gepersonaliseerde klantervaring

16:00 30 minutes presentation Stage 1
Luuk Giebels SAP EmarsysMaurits-Jan Groen SAP Emarsys

De marketingwereld zit vol met buzzwords. In deze sesie delen we wat een omnichannel, gepersonaliseerde klantervaring werkelijk succesvol maakt, en waarom het zo belangrijk is voor je bedrijf. We geven concrete voorbeelden hoe je loyaliteit en de customer lifetime value kunt laten groeien en hoe jij de juiste service via het juiste kanaal op het juiste moment kunt bieden.

Luuk Giebels

Luuk Giebels

SAP Emarsys

Als Customer Experience specialist help ik bedrijven in het realiseren van de beste klantervaring. Ik help ondernemingen met oplossingen als Emarsys om je klantloyaliteit en omzet aanzienlijk te vergroten.

Maurits-Jan Groen

Maurits-Jan Groen

SAP Emarsys

Maurits-Jan heeft in meer dan 20 jaar een stevig digitaal track record opgebouwd bij bedrijven als Microsoft, Capgemini en SAP. Bij SAP CX is hij een van de thought leaders en market makers op het gebied van Customer Experience (CX) waaronder e-commerce, marketing, klantdata en klantenservice.

Gelijktijdige sessies